در کانال تلگرامی رسمی همیشه سونیک جوین شوید تا از خبرها و چیزهای جالبی که قراره بیفته زود با خبر شید D:

اینجارو کلیک کنید تا وارد کانال شید !

توجه : تنها کانال تلگرامی متعلق به همیشه سونیک همین کانال میباشد ! لطفا در کانال های تلگرامی تقلبی و غیرفعال که با نام همیشه سونیک هستند جوین نشوید !

بدرود و آرزوی موفقیت D:



سلام دوستان! کریسمستون مبارک باشه! فک کنم دیر گفتم آره؟ خب ببخشین خخخخخ بیایین اصلا منو بکشین خیلی دیر به دیر آپ میکنم laugh از شما ها هم دلخورم! sad هیچ نظری نمیدین ولی بعضی ها نظر میدن مطلبام حداقل 2 تا 3 نظر دارن laugh از بازدیدام که خیلی راضیم دستتون درد نکنه laugh ولی مهمش نظره که باعث میشه بازدیدا بیشتر تر شن پس نظر بدین خسیسی هم نکنین! نظرات اگه زیاد بود شاید من حالم بیشتر میشد و حوصله داشتم به وب بیشتر اهمیت میدادم ولی الان فک میکنم وب من دور انداختنیه من یه ترول میسازم که بعضی وبلاگ ها وجود دارن که هر مطلبشون 30 تا نظر هستش با محتوای کم و یا داشتن فقط یک عکس ولی مال من با محتوای زیاد حداقل 3 یا 4 تا نظر من حتما میسازم تا حق من ضایع نشه

خب بابا بریم سر اصل مطلب laugh کریسمستون مبارک باشه براتون آرزومندم که دوران زندگیتون رو در سال جدید میلادی 2016 خوب بگذرونید و موفق و سربلند باشید و همین طور آرزومندیم که شرکت سگا هم موفق تر شه و عاقبت سونیک خراب نشه!!! smiley

امیدوارم از عکس ها خوشتون بیاد! ضمنا از کاربران سایت دیویانتارت متشکرم که این عکس ها رو نقاشی و درست کردند ! با تشکر! laugh

آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

    امیرمحمد می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1398/04/04 و 20:48 دقیقه ارسال شده.

    سلام من کاربر تازه وارد سایتم و خیلی مشتاقم
    میخواستم بگم میشه که چند تا عکس های سونیک و ایمی رو بزارین؟شکلک

    پاسخ : سلام شکلک حتما !

    محمدرضا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1395/01/05 و 18:44 دقیقه ارسال شده.

    واقعا عالی و محشر بود

    پاسخ : مرسی

    shadow می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1394/10/12 و 20:07 دقیقه ارسال شده.

    حقم داری.البته ما الان به خاطر امتحانات اصلا وقتمطلب گذاشتن نداریمشکلک

    پاسخ : آره والا شکلک اشکال نداره امتحانات خیلی مهمن شکلک

    می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1394/10/08 و 21:37 دقیقه ارسال شده.

    عالی بود

    پاسخ : مرسی

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


کد امنیتی رفرش


با کلیک بر روی 1+ ما را در گوگل محبوب کنید

ابزار تغییر فونت مطالب وبلاگ اختصاصی کافه وبنیاز این جمله در وبتون نمایش داده نمیشه پس لطفا پاکش نکنید

هدایت به بالای صفحه