در کانال تلگرامی رسمی همیشه سونیک جوین شوید تا از خبرها و چیزهای جالبی که قراره بیفته زود با خبر شید D:

اینجارو کلیک کنید تا وارد کانال شید !

توجه : تنها کانال تلگرامی متعلق به همیشه سونیک همین کانال میباشد ! لطفا در کانال های تلگرامی تقلبی و غیرفعال که با نام همیشه سونیک هستند جوین نشوید !

بدرود و آرزوی موفقیت D:



اگر هنوز هم به عناوین قدیمی کنسول سگا مگادرایو (سگا جنسیس در آمریکا) علاقه مند هستید، شرکت سگا اخبار بسیار خوشحال کننده ای برای شما دارد...

عنوان Sega Mega Drive Classics Hub که عرضه شده است، بازیکنان را در محیطی ۳ بعدی به شکل اتاق یک کودک دهه ۹۰ میلادی قرار می دهد. در این اتاق زمان به صورت زنده در جریان است و شما شاهد مواردی همچون پوسترهای آن زمان و حتی یک تلویزیون CRT خواهید بود که می توانید با آن و سگا مگادرایو خود، عناوین کلاسیک این کنسول دوست داشتنی را تجربه کنید.

بازیکنان برای تجربه عناوین مختلف می توانند قفسه خود را برای بازی هایی که پشتیبانی می شود مرور کنند و بعد از انتخاب بازی، در برابر تلویزیون نشسته و آن را اجرا می کنند. در این لحظه دوربین به شکل یک شبیه ساز معمولی تغییر زاویه می دهد.

اگر مالک هر از یک بازی های سگا مگادرایو بر روی استیم باشید، Sega Mega Drive Classics Hub به صورت رایگان در دسترس شما قرار خواهد گرفت. عنوان نامبرده منتشر شده است و برای هر یک از بازی ها قرار است که یک استیم ورک شاپ نیز ارائه شود. از دیگر امکانات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان تجربه بازی ها به صورت co-op محلی
  • فیلترهای اختیاری افزایش گرافیک
  • امکان ذخیره سازی بازی (Save) در هر نقطه
  • پشتیبانی کامل از کنترلر و کیبورد

منبع: گیمفا

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


کد امنیتی رفرش


با کلیک بر روی 1+ ما را در گوگل محبوب کنید

ابزار تغییر فونت مطالب وبلاگ اختصاصی کافه وبنیاز این جمله در وبتون نمایش داده نمیشه پس لطفا پاکش نکنید

هدایت به بالای صفحه