در کانال تلگرامی رسمی همیشه سونیک جوین شوید تا از خبرها و چیزهای جالبی که قراره بیفته زود با خبر شید D:

اینجارو کلیک کنید تا وارد کانال شید !

توجه : تنها کانال تلگرامی متعلق به همیشه سونیک همین کانال میباشد ! لطفا در کانال های تلگرامی تقلبی و غیرفعال که با نام همیشه سونیک هستند جوین نشوید !

بدرود و آرزوی موفقیت D:



خب سگا که در گذشته گفته بود در 2017 عنوان های جدید سونیک میاید بالاخره در مراسم یک مرداد واقع در San Diego این عنوان ها بالاخره معرفی شدند :)) یکی از آن ها عنوان جدید Sonic Mania بود ! این عنوان که به سبک دو بعدی بوده و از بازی های کلاسیک سونیک الهام گرفته شده است! از جمله از بازی هایی که بازسازی شده است عبارتند از : Sonic the Hedgehog - Sonic the Hedgehog 2 - Sonic the Hedgehog 3 - Sonic CD - Sonic & Knuckles و یه سری بخش های جدید و امکانات جدید نیز به این بازی اضافه شده است!

ساخت Sonic Mania را سگا آمریکا با همکاری پاگودا وست گیمز بر عهده گرفته است. در ساخت این بازی، کریستین وایت هد و سیمون توملی که قبلا نسخه‌های بازسازی شده را برای موبایل پورت کرده بودند هم حضور دارند.

این بازی در مراسم یک مرداد واقع در سن دیگو نیز قابل بازی بود و عنوانی بود که از عشق طرفداران به بازی های سبک دو بعدی کلاسیک سونیکی ساخته شده بود... این بازی در بهار سال 2017 میلادی برای کنسول های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 و همچنین PC عرضه خواهد شد!

تریلر بازی Sonic Mania

گیم پلی کوچکی از بازی جدید Sonic Mania ( با کیفیت 720p )

اگه خیلی عاشق سبک دو بعدی بازی های سونیکی نیستید نگران نباشید :)) تاکاشی لیزوکا بالاخره اومد بازی جدید سونیک که انگار مشابه بازی نسل های سونیک (Sonic Generations) نیز معرفی کرد! و گفت این پروژه اصلی ما خواهد بود! تریلر کوچکی از این بازی نمایش گذاشته شد و هنوز نام این عنوان نامبرده نشده است! سونیک کلاسیک و سونیک مدرن مثل قبل انگار میخوان برن ماجراجویی :)) همون طور که گفته شده این عنوان در تعطیلات کریسمس سال 2017 میلادی برای کنسول های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 و نینتندو ان ایکس و پلتفرم های PC عرضه خواهد شد!

تریلر کوچکی از بازی جدید سونیک (پروژه اصلی سونیک تیم)

سگا علاوه بر معرفی دو بازی جدید خود، اطلاعیه دیگری هم در رابطه با بازی Sonic Dash داشت و اعلام کرد که تا کنون ۲۰۰ میلیون بار دانلود شده است. این عنوان قرار است یک رویداد مخصوص درون بازی را دریافت کند که به موجب آن مرحله Green Hill Zone و شخصیت Classic Sonic ارائه خواهد شد. این رویداد تنها یک هفته طول خواهد کشید اما بعد از آن بازیکنان می‌توان موارد گفته شده را خودشان آزاد کنند.

سونیک کلاسیک و منطقه تپه سبز در بازی Sonic Dash

از سونیک بوم هیچ حرفی نزدیم :)) در این مراسم همچنین از فصل دوم سریال انفجار سونیک نیز بحث شد و بالاخره در پاییز امسال میاد!  ( حیف :)) ) و یه صحنه هایی از فصل دوم این سریال نیز به نمایش درآمد و انگار سونیک بوم همون آش هست و همون کاسه :|

صحنه هایی از سریال کارتونی انفجار سونیک (فصل دوم)

همچنین از Lego Dimensions که قرار بود سونیک در این بازی حضور یابد نیز اطلاعاتی از سازندگان این بازی به گوش رسید ... و این ویدیوی زیر صحنه های حضور سونیک در این عنوان رو نشون میدهد!


خب اینم از اطلاعات مهم برای سونیکی های گلمون :)

موفق و پیروز باشید...

آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

    Asal می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1395/05/30 و 23:21 دقیقه ارسال شده.

    سلام سایتتون عالیههههه قفط میشه بگید زمان پخش سونیک بوم فصل دوم کی هست؟

    پاسخ : سلام! مرسی از نظر دادنتون... میشه گفت مهر ماه D:

    STH می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1395/05/18 و 21:16 دقیقه ارسال شده.

    داداش دمت گرم زحمت کشیدی از همشون خوشحال شدم غیر از سیزن دوم سونیک بوم که با این کلیپ به نظر میاد هیچ تغییری نکردهشکلک کلا منطق سونیک بوم= ناکلز : من خیلی اسکلم!شکلک سونیک: منم همینطورشکلک من::-|
    ولی دمت گرم زحمت کشیدی تقدیم به توشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

    پاسخ : مرسی از نظرت دادای گل D:

    M084MM4D_REZ4 می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1395/05/09 و 14:20 دقیقه ارسال شده.

    لگو سونیک حتما عالی خواهد شد منم که عاشق بازی های لگویی هستم و عاشق سونیک کالرز و جنریشنز هم هستم حتما ترکیب این دوتا بازی عالی خواهد شد فقط حیف که بری ایکس باکس 360 نمیاد شکلک شاید برای پی سی گرفتم ممنون سینا دوباره داره عشقم به سونیک بیشتره میشهشکلک

    پاسخ : مرسی بابت نظر شکلک

    علیرضا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1395/05/04 و 16:23 دقیقه ارسال شده.

    یک مطلب 23 بازدید :l
    بعد من مینویسم 15 بازدیدشکلک
    ولی دمت گرم شکلک

    پاسخ : :| مرسی :|

    زارع می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1395/05/04 و 7:13 دقیقه ارسال شده.

    آخ دستت دردنکنه خیلی ممنون.همیشه سایتتون به روز هستش.

    پاسخ : مرسی از نظر و حمایت شما شکلک

    شدو می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1395/05/03 و 20:07 دقیقه ارسال شده.

    خیلی ممنون ازاطلاعات👍

    پاسخ : خواهش شکلک

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


کد امنیتی رفرش


با کلیک بر روی 1+ ما را در گوگل محبوب کنید

ابزار تغییر فونت مطالب وبلاگ اختصاصی کافه وبنیاز این جمله در وبتون نمایش داده نمیشه پس لطفا پاکش نکنید

هدایت به بالای صفحه