در کانال تلگرامی رسمی همیشه سونیک جوین شوید تا از خبرها و چیزهای جالبی که قراره بیفته زود با خبر شید D:

اینجارو کلیک کنید تا وارد کانال شید !

توجه : تنها کانال تلگرامی متعلق به همیشه سونیک همین کانال میباشد ! لطفا در کانال های تلگرامی تقلبی و غیرفعال که با نام همیشه سونیک هستند جوین نشوید !

بدرود و آرزوی موفقیت D:



http://s9.picofile.com/file/8306127342/SFpc_pic_06.png

سلام دوستان ! به جدیدترین مقاله ی ما خوش اومدید ! امروز با یک حقیقت درباره ی اینفینیت خدمتتون رسیدم که مربوط به بازی سونیک فورسس میشه ! امیدوارم از این مقاله لذت ببرید !

هشدار : مقاله دارای اسپویلر خواهد بود ، پس تقاضا میشود قبل از هرچیزی اگه دوست ندارید براتون اسپویل شه اول بازیو بکنید ! برای مشاهده ی مطلب بروید !!


سلام دوستان ! خوش اومدید به این مقاله ی جدیدمون امروز با نظریه ای کامل از اینفینیت و ربطش به فانتوم روبی و بازی سونیک منیا خدمتتون رسیدم ! در این مقاله به اثبات این نظریه خواهیم پرداخت !

اینفینیت کیست ؟!

قبل از هرچیزی بریم سراغ اینکه شخصیت اینفینیت کیه ! شاید دلتون بخواد به هویت این شخصیت و کاراکتر این شخصیت پی ببرید ! خب همانطور که میدونید اینفینیت یکی از شخصیت های منفیه بازی سونیک فورسس هست ، در تریلری که در E3 2017 از اون دیدیدم اینفینیت به نمایش در اومد!
 

اینجا ما بحثو ول میکنیم و میریم سراغ بازی سونیک منیا ! در بازی سونیک منیا بهتره بگیم هم در اندینگ اخرش و در ابتداش صدایی میومد که نشان دهنده ی اون سنگ فانتوم روبی بود ( فانتوم روبی زمرد نیست و یک سنگه که میتونید باهاش در شکستگی ها و یا بهتره بگم در زمان سفر کنید ! )

ویدیو مربوطه :
 

دیدید ؟ خب حالا شباهت صدارو در بازی سونیک منیا و سونیک فورسس میبینیم ! این یعنی چی ؟ یعنی فانتوم روبی چه رابطه ای بین سونیک منیا و اینفینیت میتونه داشته باشه ؟! این سنگ الماسی به نام فانتوم روبی پس باید توسط کسی حمل شده باشه و به اینفینیت منتقل شده باشه ! قبل از هرچیزی بگم که این کیاس امرلد نیست بازم میگم چون یوتیوبرهایی به نام کوبانرمنی و تویپ اشتباهی گفته بودن که کیاس کنترل هست و این زمرد هست ! اشتباه میگن ! بنظر من با این قدرت اینفینیت میتونه حتی از سولاریس هم قویتر بشه ، که یکی از قویترین ویلن ها در تاریخ بازیهای سونیک بوده !

سوال اینه : چجوری فانتوم روبی و اینفینیت به هم وصل شدن ؟!

خب من برای همین پیش شمام ! بعد از تموم کردن بازی سونیک منیا سونیک با فانتوم روبی  کنار یک شهابی قرار گرفت و اونو با زمرد ها و فانتوم روبی بردش به یک عصر دیگه ! نه ولی این بحث کامل ما راجب فانتوم روبی نیست ، بریم سراغ سونیک فورسس  : وضعیت طوریه که اگمن تونسته برنده ی ماجرا بشه و دنیارو تسخیر کنه با روباتاش ، حال سونیک باید جلوی اونو بگیره ولی حواسشون به تیم دارک یعنی شدو ، متال سونیک ، کیاس ، زاوک نبوده ! شاید بعضیا بگن این تیم به این دلیل داره با اگمن کار میکنه که توسط اینفینیت دچار کنترل مغزیه ، یه سریم میگن نه ، مثلا شدو خارپشت به دلایل خودش داره با سونیک میجنگه ، شاید اگر دچار کنترل باشن باید یه چیزایی دhttp://s8.picofile.com/file/8306135100/DIAY2f_VoAEHZvN.jpgور شخصیت ها ببینیم مثلا اون گلیچ های رعد مانند !  خب ما اونارو در تریلری ندیدیم ولی چرا دیدیم ! در تریلر متال سونیک ما یک گلیچ هایی دیدیم که اطراف اینفینیت هم بود ولی شاید سوال باشه که چجوری حرکت هایی رو انجام میده که ما قبلا ندیدیم !؟ قبل از جواب این سوال من شمارو به داستان بازی سونیک فورسس توسط فامیستو دعوت میکنم ! گفته شده که دکتر اگمن برای این دنیارو تسخیر کرده چونکه به یک قدرت جدید دست پیدا کرده ! یعنی اینکه کلا تیم دارک یا شاید هم متال سونیک تسخیر قدرت اینفینیت شدن ؟! این قدرت فقط میتونه توسط یک منبع به وجود بیاد که بعله اون منبع هم فانتوم روبی هست ! من نمیگم که غیرممکن هست که تیم کنترل مغزی شده باشه ، من میگم که شاید متال سونیک این اتفاق براش افتاده باشه ! شاید اگر اینفینیت کنترل مغزی کرده خب چرا اینکارو روی سونیک کلاسیک و مدرن نکنه ؟ چرا روی کاستوم کرکتر و دوستای سونیک نکنه ؟ ( این امر یه منطقه پس این نظریه ممکنه اشتباه باشه )

اثبات کردیم : پس کسی اینفینیت رو توسط یک وسیله ای به نام فانتوم روبی کنترل میکنه ، اما چه کسی ؟!

و فکر نکنین من با این حرفم میگم حتما اگمنه ، اگر مقاله رو تا الان درست خونده باشید ، بله اون وسیله فانتوم روبیه که میتونه یک دنیارو به یک گلیچ تبدیل کنه !  اینفینیت پس با این قدرتش میتونه دنیای سونیک رو تسخیر کنه ! خب بیاید برگردیم به کنترل کننده ی اینفینیت توسط فانتوم روبی ! یک رفرنس داریم که برمیگرده به موزیک اینفینیت که اخیرا منتشر شده !
 

Only Stars Remain of Who I Was


یعنی چی ؟ یعنی تنها ستاره ها از اونچه که من بودم باقی میمونن ! پس یعنی اینکه اینفینیت از دنیای ماعه ؟ یعنی این نشون میده که یک چیزی بوجود اورنده ی اینفینیت در دنیای ما بوده  ! همچنین در این موزیک به این اشاره شده که !

This pain Peassists I Cant Resist

یعنی اینکه درد دوباره اغاز شده و من نمیتونم دربرابرش مقاومتی داشته باشم ! این مقاومت منظورش چیه ؟! اگر بازی سونیک منیارو تموم کرده باشید در پایان بازی یک از اعضای Hard Boiled Heavies که در پایان بازی با سونیک میجنگه فانتوم روبی رو بالای سرش میذاره و با کسی که ساختتش میجنگه یعنی دکتر اگمن ! یعنی اینکه فانتوم روبی کنترل ذهن تاثیر میذاره ؟!  خب اگر کسی روی ذهنش تاثیر میذاره اون شخص کیه ؟! چه کسی به اینفینیت دستور میده ؟ اون فقط توسط فانتوم روبی فکرشو از دست میده ولی چه کسی کنترلش میکنه ؟! خب معلومه اون مفلیسه :| ( شوخی کردم :| )  بنظر من دوستان تنها کسی که میتونه اون رو کنترل کرده باشه کسی نیست جز فردی که در اخرین تریلر حضور اینفینیت به او دست رد زد ! توجه شمارو به این عکس جلب میکنم !


http://s8.picofile.com/file/8306137518/bandicam_2017_09_11_15_15_44_009.jpg

سمت چپ کاستوم کرکتره و در سمت راست اینفینیت رو میخوایم ببینیم ! در سمت چپ کاستوم کرکتر میخواد به اینفینیت Fist Bump یا همون برو فیست رو بده ولی اینفینیت اون امر رو رد میکنه ! یعنی اینکه : شخصیت ساختگی شما و اینفینیت دوتا دوست هستند ! برای مدت های طولانی من میخواستم بدونم که نقش کاستوم کرکتر شما چیه در این بازی که فکر کنم با این تیوری به این نتیجه میرسیم و فکر میکنم که این نتیجه درست باشه ! رابطه ی کاستوم کرکتر شما و اینفینیت مثل رابطه ی سونیک و تیلز میمونه !

داستانی که ما الان فهمیدیم :

اگر اینجوری پس هدفش از اینکه به سونیک و دوستانش بپیونده و دربرابر اینفینیت بجنگه چیه ؟! کاستوم کرکتر توسط یک فانتوم روبی که پیدا کرده اینفینیت رو تحت تاثیر قرار میده ، و اینفینیت هم دچار کنترل توسط اون فانتوم روبی میشه و به دلایل نا مشخص که چجوری دکتر اگمن پیداش کرده به زمان های مختلف سفر میکنه و هر نوع ویلن رو میاره تا به خواسته ی اگمن سونیک رو نابود کنه ! در اون زمان هم کاستوم کرکتر شما میخواد که اینفینیت رو پیدا کنه که در واقع تحت تاثر فانتوم روبی قرار گرفته ! خب شاید سوالتون این باشه که کاستوم کرکتر شما چجوری دربرابر اینفینیت میجنگه ؟! در واقع این مورد میتونه یک دوستی با سونیک در برابر دوستی قدیمی مثل اینفینیت باشه ! عین دوستی ویسپ ها با سونیک و جنگیدن در برابر اگمن ! برمیگردم به موزیک Fist Bump  که یک حرف قشنگ زد که توجه من رو جلب کرده !

Before I Say GoodBye To You One More Last Fist Bump

قبل از اینکه با تو خداحافظی کنم یک Fist Bump دیگه هم لازمه ! خب شاید این هم به دوستی با اینفینیت ربط داشته باشه که ما در بالا صحبتشو کردیم !

خب این هم تموم شد یک نظریه ! شاید بازی انتشار بشه تمام حرفهایی که زدیم اشتباه باشه ! ولی به هر حال نظرمون رو درباره ی اینفینیت دادیم که کلا قضیش میدونه چی باشه ! به زودی منتظر انتشار بازی هستیم و ببینیم داستان بازی چجوری میشه و یا شاید  هم در TGS اون خبر بتونه خواسته ی مارو بر اورده کنه !

شاد باشید ^^

 

آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

    این نظر در تاریخ 1398/03/17 و 23:48 دقیقه ارسال شده.

    شما در یک جایی از مقالتون گفتید که شدو کیاس و زاوک دچار کنترل مغزی توسط اینفینیتن که اینطوری نیست اینفینیت با استفاده از فانتوم روبی ازشون کپی درست کرده و کسی هم که داره اینفینیت رو کنترل میکنه میشهه دوتا چیز وصلشون کرد در بازی سونیک سی دی و تعوری هایی که احتمالا شنیدید یک فردی به نام mr cod یا کریپ ( در بازی سونیک ای اکس ای nightmare( که اصلا ربطی به موضوع نداشت ) در داخل فانتوم روبی گیر کرده میتونه کنترل کننده اینفینیت باشه یا هوی کینگ که از فانتوم روبی استفاده کرده ممکنه برخی از وجود خودش توی فانتوم باشه و خواستع باشه از سونیک کلاسیک انتقام بگیره

    پاسخ : دوست عزیز بازی ماله 3 سال پیشه شما الان دارید تئوری میدید ؟

    ssn می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1397/05/27 و 0:32 دقیقه ارسال شده.

    دمتون گرمشکلکشکلکشکلک

    پاسخ : مرسی از شما شکلک

    محمدعلی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1397/04/09 و 20:15 دقیقه ارسال شده.

    شما در قسمتی از مقاله گفتید که اینفینیت یا داره کنترل مغزی می کنه یا شدو و... به دلیل دلایل شخصی با سونیک می جنگند اما هیچکدام درست نیست اینفینیت شدو و... را با استفاده فانتوم روبی و توسط گلیچ هایی ساخته برای ابن حرف من سه دلیل دارم 1-در یکی از مرحله های سونیک فورسز وقتی مرحله تموم شد ما شدو گلیچ دار را دیدیم که خواست به سونیک حمله کنه اما شدو اصلی کیاس کنترل کرد و شدو تقلبی را از بین برد بعد سونیک متعجب از شدو پرسید چه خبره ؟ شدو گفت که اون تقلبی بود 2-در آخرای سونیک فورسز یک فیلم دیده شد که ناکلز و نیروهاش در برابر ارتشی از شدو ها وکیاس ها و... بود 3-درمراحلی که در برابر اینفینیت بودیم دیدیم اینفینیت با استفاده از گلیچ ها ربات هایی را می ساخت
    مورد دیگری هم که در مقاله شما است که یک نفر اینفینیت را کنترل می کنه که این فرد از نظر من مفلیس یا فرد دیگری نیست این فرد دکتر اگمنه چون که در مرحله ای از سونیک فورسز که اینفینیت داشت از کاستوم کرکتر داشت شکست می خورد دکتر اگمن او را با استفاده از نیرویی به پایگاه خود جذب کرد و فانتوم روبی را از او جدا کرد و در ربات قدرتمند خود قرار داد

    پاسخ : سلام این هم نظر خوبیه به این توجه نکرده بودم که میتونه از گلیچ ها هم استفاده کنه

    Alexandra می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1396/06/24 و 0:40 دقیقه ارسال شده.

    منظورتون اینه امکانش هست که شدو هم تحت تاثیر اون نیرو قرار گرفته باشه؟؟

    پاسخ : بله منظورمون اینه شکلک

    محمد می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1396/06/21 و 22:13 دقیقه ارسال شده.

    نمیدونم من حالا بازی سونیک 2006 را نکردم ولی فیلماشو دیددم اما هنوزم هم مطمئن نیستم فقط به صورت نظره. اینکه گفتین مفلیس درست چون تخم چشم مفلیس سبزه ولی ابلیس چی کسی که مفلیس با اون کامل میشه یا ترکیب شده این دو تا هنوز زنده هست ولی دم سگا گرم خیلی داستان باحالی انتخاب کرده

    پاسخ : اره اینم میشه گفت ! معمولا سگا شخصیت های مورد نظرشو شبیه کرکتر های قبلی میسازه که طرفدارا شک کنن ! برای مثال کاستوم کرکتر رو عین بابزی ساختن که همه بگن بابزیه بر فرض مثال ! این هم میشه گفت حرف شما هم کاملا میتونه از یه طرفی درست باشه شکلک شکلک

    Mr emerald می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1396/06/20 و 18:44 دقیقه ارسال شده.

    حس میکنم قبلا اینا رو دیدم همه شو نمیدونم دژا ووعه یا واقعا دیدم!

    همیشه فکر میکردم میگه only scars remain of who i was! چون اینفینیت اگار یه چشمشو از دست داده و روی صورتش یه زخم بزرگ ایجاد شده که خودشو با ماسک پوشونده!

    پاسخ : شاید کسی پشت اون ماسک هست و ما هنوز نمیدونیم ! چون وقتی که میگه You may Call Me Infinite یعنی اینکه میتونی منو اینفینیت صدا بزنی ! اگر میگفت MY name Is Infinite یعنی من اینفینیت هستم ! یک کسی میتونه پشت اون ماسک قرار گرفته باشه که تحت تاثیر فانتوم روبی قرار داشته ! شکلک
    1- یا مفلیسه که بعید میدونم ! شکلک
    2- یا سونیکی هست که در بازی سونیک منیا حضور داشت ! چون در اندینگ بازی سونیک در داخل یک گودال میفته و بعدش ما کسیرو جز سونیک نمیبینیم ! شکلک
    3- میتونه جزو کرکتر های جدید باشه که بگیم یعنی اینفینیت جزو یکی از جدیدترین کاراکتر های بازیه ! شکلک

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


کد امنیتی رفرش


با کلیک بر روی 1+ ما را در گوگل محبوب کنید

ابزار تغییر فونت مطالب وبلاگ اختصاصی کافه وبنیاز این جمله در وبتون نمایش داده نمیشه پس لطفا پاکش نکنید

هدایت به بالای صفحه