در کانال تلگرامی رسمی همیشه سونیک جوین شوید تا از خبرها و چیزهای جالبی که قراره بیفته زود با خبر شید D:

اینجارو کلیک کنید تا وارد کانال شید !

توجه : تنها کانال تلگرامی متعلق به همیشه سونیک همین کانال میباشد ! لطفا در کانال های تلگرامی تقلبی و غیرفعال که با نام همیشه سونیک هستند جوین نشوید !

بدرود و آرزوی موفقیت D:



برای مشاهده ی مطلب به ادامه ی مطلب رجوع کنید .

http://s8.picofile.com/file/8329823634/large.jpg

تیم سونیک ریسینگ ، بله بعد از بازی ال استارز ریسینگ ترنسفورمد شاهد تریلر های متفاوتی از تیم سونیک ریسینگ بودیم که با شرکت سومو دیجیتال و بازگشتش با یک بازی مخصوص ریسینگ و مخصوص سونیک و دنیاش همراه شده . با ما در این مطلب همراه باشید.

تیم سونیک ریسینگ چیه؟؟

تیم سونیک ریسینگ یک بازی مخصوص دنیا و یونیورس سونیک هست یعنی شخصیت هایی مثل الکس کید - می می - ای ای - بیت و گام و اولالا و... رو شاهدش نخواهید بود و سگا سعی کرده که یک بازی ارائه بده که فقط تمرکزش باشه روی ریسینگ و دیگه خبری از شخصیت های دیگه هم نخواهد بود پس انتظار میره که شامل مراحلی از دنیای سونیک باشیم . بازی شامل 15 شخصیت میشه که شامل تیم سونیک و تیم دارک در ورژن دموی این بازی هستیم که هر تیم شامل سه بخش برای هر 3 شخصیتش هست ، یعنی تیم سونیک شامل سرعت (سونیک)- تکنیک (تیلز)-قدرت (ناکلز) خواهد بود و برای تیم دارک هم همین روند در 3 شخصیت شدو و روج و امگا انجام میشه . شخصیت های تایید شده به جز این 6 تا شامل ایمی رز ، دکتر اگمن ، اگ پاون میشن. بازی ، تیم سونیک ریسینگ نامیده شده که گفتم شامل 2 تیم میشه و نکته اینجاست که تیم سونیک ریسینگ بحثش سره رد کردن خط پایانی نیست و مسئله کار تیمی هست که شماها انجام میدید و بهترین کار تیمی بهترین ثمره رو خواهد داشت و این یعنی بازیکنای تیم با هم چیز های مختلفی رو رد و بدل میکنن مثل پاور آپ ها و ویسپ ها و... همچنین شما یک ویژگی به عنوان Team Ultimate Bar رو دارید که با پر شدن اون میتونید به بیشترین سرعت و قدرت برسید که باید برای هر 3 نفر پر بشه.

هواداران سونیک اند ال ستارز ریسینگ ترنسفورمد شاید خیلی هیجان زده نشن برای این بازی چون در این بازی ما شاهد تبدیل شونده ها نخواهیم بود یعنی شما دیگه روی اب نمیرونید و در اسمونا پرواز نمیکنید. همونطور که گفتم تمرکز فقط و فقط روی مسابقه و ریسینگ خواهد بود.

 

طراحی ماشین ها :

تیم سونیک ریسینگ دارای 9 شکل برای ویرایش سازی ماشین هر شخصیت هست که با 15 شخصیت ما 135 تا مدل برای ویرایش سازی ماشین هامون داریم که همانطور که در ال استارز ریسینگ و ترنسفورمد به خاطر دارید مد های Speed - Handeling و... رو اضافه میکنه و به بهبود ماشین شخصیتتون بسته به شخصیتش کمک میکنه.

 

بازگشت ویسپ ها و Powerups :
همانطور که همتون بهتر از من میدونید ویسپ ها از سونیک کالرز شاهد اولین حضورشون بودیم که از اون به بعد در بیشتر بازیهای سونیک دیدیمشون و ولمون نمیکنن :{ در تیم سونیک ریسینگ 14 نوع ویسپ با قدرت های متفاوت که خودتون میدونید مثل دریل ، لیزر ، ایندیگو و ... وجود دارن که با قدرت هاشون میتونید کار تیمی خودتون رو بهتر بکنید.

شما در مسابقه میتونید از هم تیمی خودتون ویسپ درخواست کنید و ویسپ های خودتون رو به اشتراک بزارید.

 

قابلیت بازی آنلاین :

تیم سونیک ریسینگ قابلیت اجرای بازی با 12 نفر به صورت انلاین و افلاین رو دارا هست و بازی دارای 4 player split screen هم خواهد بود.  بازی شامل cross platform نخواهد بود ( یعنی شما اگر انلاین روی پیسی بازی میکنید نمیتونید با کسی که روی ایکس باکس بازی میکنه بازی کنید )

قابلیت های آفلاین:

بازی شامل 4 مد ریسینگ در افلاین هست که نام میبریم:

  • Grand Prix mode
  • Exhibiton mode
  • Time Trial mode
  • Adventure mode

جزییات انتشار :

بازی تیم سونیک ریسینگ در زمستان امسال برای کنسول های Ps4- Xbox One- Nintendo Switch و Pc انتشار خواهد شد. قیمت احتمالی بازی به نظر میرسه 39.99 دلار باشه یعنی بازی فول پرایز یعنی 59.99 نیست و بنظر درست میاد.

 


 

    برای حمایت و محبوب کردین این پست در گوگل روی دکمه ی G+1 قرمز کلیک کنید!
  • ارسال شده در : جمعه 01 تیر 1397 ساعت: 10:57 قبل از ظهر + تعداد بازديد : 470
  • نویسنده : علیرضا
  • » نظرات(1)

آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

    Saman and Sonic می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1397/05/04 و 20:46 دقیقه ارسال شده.

    ممنون بخاطر قرار دادن این مطلب. خیلی وقت بود اطلاعات فارسی این بازی رو میخواستم D:شکلک

    پاسخ : سلام و درود سامان جان
    مرسی از شما

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


کد امنیتی رفرش


با کلیک بر روی 1+ ما را در گوگل محبوب کنید

ابزار تغییر فونت مطالب وبلاگ اختصاصی کافه وبنیاز این جمله در وبتون نمایش داده نمیشه پس لطفا پاکش نکنید

هدایت به بالای صفحه