در کانال تلگرامی رسمی همیشه سونیک جوین شوید تا از خبرها و چیزهای جالبی که قراره بیفته زود با خبر شید D:

اینجارو کلیک کنید تا وارد کانال شید !

توجه : تنها کانال تلگرامی متعلق به همیشه سونیک همین کانال میباشد ! لطفا در کانال های تلگرامی تقلبی و غیرفعال که با نام همیشه سونیک هستند جوین نشوید !

بدرود و آرزوی موفقیت D:



http://s9.picofile.com/file/8347363234/ralph_breaks_the_internet_easter_eggs_1080x675.jpg

 

برای مشاهده ی مطلب به ادامه ی مطلب رجوع کنید .

خب دوستان همانطور که میدونید انیمیشن جدید رالف انتشار شده که با حضور شخصیت های مختلف یونیورس های مختلفه ! سونیک هم در این انیمیشن حضور کمی داره ولی اون حضورش در حدود 3 دقیقه هست که برای دیدنش اسپویل نمیکنم و پیشنهاد میکنم که برید و فیلمو ببینید ! به دلیل اینکه این فیلم یک فیلم سونیکی نیست من اون رو آپلود نکردم ولی اگه بود حتما این کار توسط بنده انجام میگرفت !

پست به روزرسانی شد !
کیفیت جدید نزدیک به HD منتشر شد !

 

Ralph Breaks The internet

http://s9.picofile.com/file/8347363234/ralph_breaks_the_internet_easter_eggs_1080x675.jpg

دانلود با کیفیت DVDScr (نزدیک به HD)

مشاهده کیفیت نمونه

دانلود با کیفیت پرده (HD Cam )

 

آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

    Ali_sonic colors می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1397/09/07 و 6:41 دقیقه ارسال شده.

    لینک دانلود خرابه

    پاسخ : سلام اصلاح شد .

    کاربر عادی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1397/09/04 و 14:07 دقیقه ارسال شده.

    سلام وبلاگ خوبی دارین فقط من یه چیزیا متوجه نمیشم
    چرا از وبلاگ خودتون کسب درآمدی نمیکنید
    دیگه الان هرکسی که وبلاگی درست میکنه سریعا کسب درآمد هم شروع میکنه
    من با یکی از این سایت های پاپ آپ کار میکنم
    خیلی سایت خوبیه رتبه دورقمی الکسا را دارده و بیشتر از همه ی سایت های پاپ آپ به ازای هر آی پی پول به حسابتون واریز میکنه
    من الان دارم با همین سیستم کار میکنم به ازای پاپ آپ اول 80 ریال و به ازای پاپ آپ دوم و سوم 50 ریال و 40 ریال
    به حسابتون واریز میکنه
    به نظرم یه تستی بزن
    لینک سایت در زیر همین مطلب


    ytre.ir/d1u

    پاسخ : سلام ممنون، نه مرسی شکلک

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


کد امنیتی رفرش


با کلیک بر روی 1+ ما را در گوگل محبوب کنید

ابزار تغییر فونت مطالب وبلاگ اختصاصی کافه وبنیاز این جمله در وبتون نمایش داده نمیشه پس لطفا پاکش نکنید

هدایت به بالای صفحه