در کانال تلگرامی رسمی همیشه سونیک جوین شوید تا از خبرها و چیزهای جالبی که قراره بیفته زود با خبر شید D:

اینجارو کلیک کنید تا وارد کانال شید !

توجه : تنها کانال تلگرامی متعلق به همیشه سونیک همین کانال میباشد ! لطفا در کانال های تلگرامی تقلبی و غیرفعال که با نام همیشه سونیک هستند جوین نشوید !

بدرود و آرزوی موفقیت D:



دوبلور سونيك و دستيار پروفسور پيكل (Jason Griffith) ايشون البته سونيك وقتي وحشي مي شد نيز صداي سونيك رو دوبله مي كردن

دوبلور زونشن و دكتر اگمن (Mike Pollock)

دوبلور پروفسور پيكل و مرد بستني فروش (Dan Green)

دوبلور چيپ (Anthony Salerno)

دوبلور ايمي رز (Lisa Ortiz)

دوبلور اربات (Chris Collet)

دوبلور تيلز (Amy Palant)


اميدوارم خوشتون بياد
نظر يادتون نره لطفا

 

آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

    این نظر در تاریخ 1396/03/11 و 1:38 دقیقه ارسال شده.

    سلام ببخشید یه سوال
    این حقیقت داره که دست کش سفید سونیک شیطان‌ پرستی هست و خیلی نماد های شیطانی دیگه ای هم داره من

    پاسخ : سلام دوست عزیز XD
    نه باو به حرفای اینا گوش ندین همشون خرافاتین XD

    Amy g می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1394/04/07 و 17:03 دقیقه ارسال شده.

    عالی بود. دوست داشتم قیافه دوبلر ها رو ببینم

    پاسخ : منم عاشق دوبله كردنم و خيلي دوسشون دارم

    یاشار می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1394/04/06 و 11:27 دقیقه ارسال شده.

    جدید بودشکلکشکلک
    ممنون

    پاسخ : ممنون خواهش ميكنم

    سييده می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1394/04/04 و 23:37 دقیقه ارسال شده.

    خيلي ممنونم نميدوني جقدر دنبال اينا بودم.خيلي ممنونم.جون من عاشق اين بازي هستم.تو كدوم بازي سونيك رو بيشتر از همه دوست داري؟؟من فقط بازي سونيكى انليشد رو دوست دارم^_^

    پاسخ : من بازي هاي Sonic Generations - Sonic Unleashed - Sonic Heroes - ...
    رو دوست دارم

    خواهش ميكنم وظيفمو انجام دادم شکلک

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


کد امنیتی رفرش


با کلیک بر روی 1+ ما را در گوگل محبوب کنید

ابزار تغییر فونت مطالب وبلاگ اختصاصی کافه وبنیاز این جمله در وبتون نمایش داده نمیشه پس لطفا پاکش نکنید

هدایت به بالای صفحه