در کانال تلگرامی رسمی همیشه سونیک جوین شوید تا از خبرها و چیزهای جالبی که قراره بیفته زود با خبر شید D:

اینجارو کلیک کنید تا وارد کانال شید !

توجه : تنها کانال تلگرامی متعلق به همیشه سونیک همین کانال میباشد ! لطفا در کانال های تلگرامی تقلبی و غیرفعال که با نام همیشه سونیک هستند جوین نشوید !

بدرود و آرزوی موفقیت D:



گفته بودم كه باز آهنگ هاي سونيكي ديگري براي شما در وبلاگ براي دانلود ميزارم! خب حالا با يك آهنگ اومدم كه مخصوص تيم سونيك است و در بازي سونيك هيروز پخش شده است كه وقتي بخش داستاني بازي سونيك هيروز رو تموم مي كنيد آهنگش ميخونه. خيلي آهنگ زيباييه حتما اين آهنگ را گوش دهيد! اسم این آهنگ We Can می باشد...

كپي با ذكر منبع مجاز است!



Ted Poley (سمت راست) - Tony Harnell (سمت چپ)

براي دانلود روي لينك زير كليك كنيد!

We Can

حجم:4.21 مگابايت

خوش باشيد دوستان...

آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

    shadow می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1394/03/29 و 12:38 دقیقه ارسال شده.

    نام این آهنگ we can هست

    پاسخ : ممنون دوست عزيز شکلک

    سحر می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1393/12/17 و 14:00 دقیقه ارسال شده.

    آفرین بچه درس خون! من دیگه از این که ازم بپرسن نا امیدم از اول سال تا حالا فقط یک بار واسه ریاضی رفتم پاتخته!

    پاسخ : خخخخ جدا؟
    منم بار اول براي قرآن يك بار رفتم پاتخت!

    سحر می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1393/12/16 و 17:53 دقیقه ارسال شده.

    آره برای همین پرسیدم باشه ولی اگر داشتین بگی تا برات انجام بدما! باشه؟ شلوغ نیستم!
    توهم وقتی از پای لپ تاپ بلند می شی سرگیجه می گیری؟ من سر گیجه می گیرم و اصلا حواسم به هیچ نیست صبح بعد از اینکه بلند شدم(بعد از 6ساعت پا لپ تاپ) رفتم چایی بریزم داشتم تو بشقاب چایی می ریختم ! یعنی در این حد شماها هم اینجوری هستین یا فقط من اینطوریم؟

    پاسخ : نه بابا تمومش كردم رفت پي كارش الان هم يه نمره ي بيسته بيست گرفتم.
    نه من سرگيجه نميشم ميريم يكمي استراحت ميكنم و يا به آهنگ گوش ميدم.

    سحر می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1393/12/16 و 14:15 دقیقه ارسال شده.

    خوش خندی شدی چی شده ؟ هی خخخخخ ؟البته خوبه بخند شاد باشی بای

    پاسخ : خوب داره نوروز ميشه بايدم خوش خند شيم ديگه

    سحر می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1393/12/15 و 15:54 دقیقه ارسال شده.

    می خوای مشقات رو بدی من انجام بدم ؟ پایه ام ! مشق های بابام رو انجام می دم دیگه مال تورو هم انجام می دم یا از معلم هامون می پرسم مشق های کامپیوتری بچه ها رو می گیرم انجام می دم ... راستی من چشم سبزم واسه همین پرسیدم ...
    می دونی یه خوبی که وبلاگت داره نظرات رو زود تایید می کنی خیلی خوشم می یاد
    وایی نمی تونم صبر کنم دایی م فردا ترقه هام رو می یاره هنوز پام رو نمی تونم تکون بدم انگشتم هم آشیلش ضربه دیده دنبال یه شیطونی دیگه ام خخخخ

    پاسخ : خخخخخ تو هم شلوغي ها!
    نه بابا من كه نوشتني ندارم من خوندني دارم
    الان هم بايد برم .
    به همين خاطر اين سوال رو پرسيدي؟
    من كه رفتم باي

    سحر می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1393/12/15 و 12:43 دقیقه ارسال شده.

    ببخشید و معذرت خیلی حواس پرت شدم آدرس اون وبلاگ که بهت گفتم:
    http://lifelongfriend20.loxblog.com
    اگه خواستی بگو تا رمز و نام کاربری و اینا رو هم بهت بدم فقط عضو می شی دیگه؟
    ببخشید امروز سرت رو بردم چی کار کنم خب جمعه است هیچکس هم نیست خونه اووووف

    پاسخ : خخخخخخخ نمي دونم اينقدر سرم شلوغه بايد برم توليد محتوا درست كنم.
    پاورپوينت كار كنم براي درس هام.
    امتحانم رو بخونم اينقدر سرم شلوغه. امروز شايد نشد
    درس ها كه نمي ذارن آدم بياد نت!
    والله يا!

    سحر می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1393/12/15 و 9:55 دقیقه ارسال شده.

    منظورم ژنتیک نبود ازشون خوشتون میاد یا نه ؟ خودت ؟ دوستات

    پاسخ : خوب چشم سبز باشه چه فرقي داره با چشم هاي رنگ ديگر!

    سحر می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1393/12/14 و 23:45 دقیقه ارسال شده.

    یه سوال اگر ناراحت نمی شی البته می تونی جواب ندی ! نظرت راجع به چشم سبزا چیه؟

    پاسخ : خخخخخخخ....
    خب چشم سبزا ژنتيك چشمشون با چشم هاي قهوه اي و غيره فرق ميكنه خخخخخخخخخخ....

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


کد امنیتی رفرش


با کلیک بر روی 1+ ما را در گوگل محبوب کنید

ابزار تغییر فونت مطالب وبلاگ اختصاصی کافه وبنیاز این جمله در وبتون نمایش داده نمیشه پس لطفا پاکش نکنید

هدایت به بالای صفحه