در کانال تلگرامی رسمی همیشه سونیک جوین شوید تا از خبرها و چیزهای جالبی که قراره بیفته زود با خبر شید D:

اینجارو کلیک کنید تا وارد کانال شید !

توجه : تنها کانال تلگرامی متعلق به همیشه سونیک همین کانال میباشد ! لطفا در کانال های تلگرامی تقلبی و غیرفعال که با نام همیشه سونیک هستند جوین نشوید !

بدرود و آرزوی موفقیت D:



اول اینو نیگا کنین

حالا اینو

خیلی خب اینو laugh

اینو هم devil اینو عرفان بهم گفته بود laugh (این نوشته رو نمیذاشتم منو دعوا میکرد )

عجب!!! devil اینو هم خواهش laugh

دیگه تموم شد خسته نباشی laugh نظرو رد کن بیاد وگرنه به این آقا پسره میگم بیاد خوابتون ها؟ laugh

جالبه بدونین که دوبار اومده تو خوابم mail

بقیه ویدیو هامو می تونین در کانال سینا سونیک در آپارات مشاهده کنین smiley

آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

    علی رضایی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1398/05/23 و 14:21 دقیقه ارسال شده.

    خب باید بگم که خوشم اومد که تیلز چجوری سونیک exe رو کشت اون موقع که سونیک exe مرد من دهنم از تعجب باز موند

    پاسخ : منم :||||

    موژان می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1398/05/07 و 16:14 دقیقه ارسال شده.

    خیلی جالب بود لطفا بازم بگذارید

    مسعود می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1397/08/14 و 13:43 دقیقه ارسال شده.

    دمت گرم خیلی عالی بود و در عین حال ترسناک ! من اولین باری که سونیک اکسه رو شناختم (حدود دو سه سال پیش) ، از شب تا صبح بیدار میموندم و خوابم نمیبورد ! واقعا ترسناک بود ! شکلک



    راستی یه چیزی ، من سونیک اکسه رو همینجا شناختمش !
    واقعا سایت عالیی داری !
    دمت گرم شکلک

    پاسخ : خوشحالم که خوشتون اومده ! D: آره منم یه زمانایی با این شخصیت آشنا شده بودم و سرگرمش شده بودم

    عه چه خوب XD
    مرسی نظر لطف شماست ! شکلک

    این نظر در تاریخ 1396/04/12 و 8:30 دقیقه ارسال شده.

    سلام سينا جان خيلي ويديو هاي قشنگ بود ميشه لطا هالوين با ناكلز و با اگمن هم بزاري ممنون ميشم

    پاسخ : سلام داداش مرسی D: فعلا که همچین ویدیو هایی نیس... :|

    امیرمحمد می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1394/08/29 و 9:37 دقیقه ارسال شده.

    خیلی عالی.ممنونم.راستش sonic.exe هم چند باری به خواب من اومده و کارهایی انجام میداده که عذابم میداد.مثلا:
    1-پشت سرم بود و من متوجه نمیشدم.بعد آروم به گلوم دست زد.بعد محکم فشار میداد گلومو تا خفه بشم.بعدشم مردم.
    2-یه جایی قایم میشد و وقتی از اونجا رد میشدم،یهویی درمیومد و منو می ترسوند.
    3-خنجراشو میاره و محکم میکنه تو شکمم.
    4-منو انداخت زمین و با پاش چند بار محکم گلومو فشار داد تا نفس نکشم.
    5-میومد زجر کشم میکرد.مثلا چند بار گازم میگرفت تا بمیرم.
    6-سونیک ای اکس ای میومد و منو روی زمین می خوابوند و میگفتشکلک(48 ساعته که پام تو کفشه.حالا وقتشه از گازهای سمی من لذت ببری و خفه بشی.))بعد کفششو در اورد.یه جفت جوراب مشکی پاش بود.بعد پاهاشو رو بینیم فشار داد.نمیدونم چرا ولی واقعا تو خواب بوی جوراباشو میفهمیدم.خیلی بو گندی میداد تا اینکه از بوی بدش مردم.
    این شش تا خوابو تا الان از سونیک ای اکس ای دیدم.همشون ترسناک بود.ولی باز آخریه زیاد ترسناک نبود.از بس داداشم مجبورم میکنه برای شوخی جوراباشو بو کنم و برده اش شم،دیگه بوی جوراب برام عادیه.شکلک

    پاسخ : وای خدا خواب ها رو ببین!!! اگه من این قدر خواب میدیدم میگفتم که سونیک ای اکس ای منو لعنت کرده :\ ششمی خواب که خیلی عجیبه :\ منم یه بار تو خونه بودم تنها روز بود رفتم تا سگا بازی کنم همون سونیک یک رو. اوپینینگ سونیک ۱ داشت پخش می شد همونی که سونیک دست تکون میده. من ولش کردم و رفتم حموم و قتی از حموم اومدم بیرون دیدم همه جا تاریک شده و تلویزیون سونیک ای اکس ای رو نشون میداد و تو مبل دیدم که یه نفر نشسته رفتم کنارش بعدش اون طرف سرش رو برگردوند و دیدم سونیک ای اکس ای هستش و منم گیج شدم! از خواب پریدم!!! دومی هم داشتم فیلم سونیک ای اکس ای رو نگاه میکردم دیدم که صدا نمیومد بعدش بلندگو رو صداش آنقدر زیاد کردم در نمیومد و بعدش ناگهان سونیک ای اکس ای خندید زهرم ترکید و لامپ ها خاموش شدن و در خود به خود بسته شد و هر چه کردم نتونستم بیام بیرون!!! بعدش عکس سونیک ای اکس ای اومد که عصبانی و می خندید!!! و منم از خواب پریدم شکلک

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


کد امنیتی رفرش


با کلیک بر روی 1+ ما را در گوگل محبوب کنید

ابزار تغییر فونت مطالب وبلاگ اختصاصی کافه وبنیاز این جمله در وبتون نمایش داده نمیشه پس لطفا پاکش نکنید

هدایت به بالای صفحه