در کانال تلگرامی رسمی همیشه سونیک جوین شوید تا از خبرها و چیزهای جالبی که قراره بیفته زود با خبر شید D:

اینجارو کلیک کنید تا وارد کانال شید !

توجه : تنها کانال تلگرامی متعلق به همیشه سونیک همین کانال میباشد ! لطفا در کانال های تلگرامی تقلبی و غیرفعال که با نام همیشه سونیک هستند جوین نشوید !

بدرود و آرزوی موفقیت D:



سلام به طرفدارای شدو! شدو بالاخره در اپیزود ۵۲ سونیک بوم حضور پیدا می کند!!! جالب نیس نه؟؟؟ البته خودم کشف نکردم! آقای سید علی موسوی در وبلاگم بهم خبر دادن و گفتن خودتون فیلم ازش بزارین... ازشون تشکر میکنم...

خیلی خوب بود؟ جالبه نه؟

حالا نظر رو رد کن بیاد خخخخ

از آقا علی هم تشکر کنین واسه این اطلاع !!!

تا پست بعدی خدافظ!

آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

    knuckles2015 می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1394/07/02 و 21:57 دقیقه ارسال شده.

    خدار وشکر بالاخره شدو رو دیدیمشکلک

    پاسخ : آری شکلک

    delaram می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1394/07/01 و 23:28 دقیقه ارسال شده.

    ایــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــول !! اگر واقعا سیلور بیاد محشر میشه شکلکشکلکشکلک

    اون موقع من همیشه سونیک بوم رو می بینم شکلکشکلک

    پاسخ : حضور شدو که حتمی شد و حالا نوبت سیلور و بقیه هستش که آیا حقیقته یا نه شکلک

    STH می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1394/07/01 و 11:52 دقیقه ارسال شده.

    خبر عجیب عجیب!شکلک سینا الان رفتم سایت Sega wiki در مورد سیلور جستجو کردم که یه دفعه این گزینه اومد (silver the hedgehog (sonic boom که وقتی رفتم توش نوشته بود مطلب هنوز کامل نشده استشکلک یعنی چی ؟! یعنی قراره فصل دوم سونیک بوم رو بسازن که سیلور هم توش هست؟!شکلک خوب من امروز بعد از ظهری هستم برم مدرسهشکلک در مورد بلیز و چارمی هم جستجو کردم که همین گزینه سونیک بوم براش اومد شکلک البته مال اون نوشته بود اطلاعی در دسترس نمیباشد البته فر کنمشکلک یعنی قراره اگه فصل دومی از سونیک بوم سا خته بشه قراره شاهد حضور آشوبگران و سیلور و بلیز باشیمشکلک شاید شاهد حضور زمرد های کیاس باشیمشکلکشکلک

    پاسخ : خیلی جالبه!!!!! دهنم وا موند!!!!!! شاید شخصیت های زیاد دیگه هم بیان!!!!!!!!

    varna z می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1394/06/31 و 15:57 دقیقه ارسال شده.

    خیلی عالیه تو سونیک نوز نت ورک هم نوشته البته دوبلرش صدای کیوباته فک کنم وقتی تو آپارات دیدم یه جیغ کشیدم!!

    پاسخ : نه صدای همون ارباته... همون ربات قرمزه شکلک

    delaram می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1394/06/31 و 15:49 دقیقه ارسال شده.

    اگه واقعا شدو ( البته همون اصلی اش ) میومد عالی می شد !!!

    من و برادرم حاضریم به خاطر شدو ، این سونیک بوم چرت رو نگاه کنیم شکلکشکلک

    پاسخ : خخخخ منتظر بمونین شکلک

    STH می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1394/06/31 و 13:20 دقیقه ارسال شده.

    راستی عکسی برای پستت گذاشتی خیلی با حاله شکلک
    چون همه غیر از سونیک تعجب کردن شکلک. !
    من باست میگم چی دارن به هم میگن شکلک
    تیلز ناکلز ایمی و استیکز همه باهم : شدووووووووووووووو!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟شکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
    سونیک: آخجون رفیق و رقیب قدیمیم شدو داره میاد!شکلک
    به هر حال ممنونشکلک

    پاسخ : خخخخ حرف باحالی گفتی داداش
    لایییییییییک شکلک

    STH می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1394/06/31 و 13:00 دقیقه ارسال شده.

    مرسی خجالت زدم نکن داداششکلک قابلی نداشت دوست عزیز ولی فکر نکنم شدو در قسمت 52 بیاد فکر کنم قسمت های قبلیش بیادشکلک تقدیم به دوست گلم آقا سیناشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

    پاسخ : قابلی نداشت حق داشتی شکلک

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


کد امنیتی رفرش


با کلیک بر روی 1+ ما را در گوگل محبوب کنید

ابزار تغییر فونت مطالب وبلاگ اختصاصی کافه وبنیاز این جمله در وبتون نمایش داده نمیشه پس لطفا پاکش نکنید

هدایت به بالای صفحه