در کانال تلگرامی رسمی همیشه سونیک جوین شوید تا از خبرها و چیزهای جالبی که قراره بیفته زود با خبر شید D:

اینجارو کلیک کنید تا وارد کانال شید !

توجه : تنها کانال تلگرامی متعلق به همیشه سونیک همین کانال میباشد ! لطفا در کانال های تلگرامی تقلبی و غیرفعال که با نام همیشه سونیک هستند جوین نشوید !

بدرود و آرزوی موفقیت D:



خیلی خب :)) سراغ بهترین عکس ها رفتیم که همیشه لبخند رو صورتمون میمونه :)) البته شاید :|

خب بریم سراغ این سری چهارم عکس های سونیکی خنده دار :))

اول این :))

سونیک یه بارم که شده پزی بده بزرگتر ها هم ازت خوشت بیان تا نگن سونیک مال بچه هاس :|

قدرت جدید ماریو : SONIC BOOM :| :))

آی این حسوده :| به شدو هم رحم نمیکنه :|

سونیک : خدای من! ما دوقلوی شدو هستیم :))

سونیک : وای خدای من!!! شمشیر سخن گو ! شدو : Hmph ! هنوز به من میگفت اسلحه تو احمق و بدردنخوره :|

:))

همه شخصیت های ترسناک هستن! :| حتی سنیک!!! :|

یعنی واقعا از جان خودش میگذره واسه دویدن :))

تو نه میتونی در آب عمیق و نه در آب کم عمق شنا کنی :| پس چه نوع آبی میخوای برادر من؟ :|

یا حضرت :| تیلز واقعا نمیخوایم این هیکلی شی! ناکلز هم رفت خدا رحمتش کنه دیگه تو نه :|

گریه کن :)) گریه کن که خالی شی :|

الان فک کنم به خودش خیلی فشار میاره :|

تو عمرم اونجور دهنی ندیده بودم دستت درد نکنه ناکلز :| الان دیدم :))

وای خدا اینا چرا این شکلی شدن؟ :\ سونیک :| مواظب اون پوست موز باش میفتی :|

یاد این مرحله بخیر :( آهنگش رو مخ من بود :|

یعنی همه با سونیک بوم مشکل دارن حتی خود سونیک ها هم همین طور :))

از من به شما نصیحت ! با اینکه طرفدار شدو باشین هیچ وقت کنار خونه شدو چرت نزنین! از این عکس معلومه شدو چه بلایی بر سر سونیک میاره :|

:)) باشه از این به بعد بخش 2P Players هم به بازی هات اضافه نمیکنیم :))

الفراااااااااااااار :| منم الفرار منو هم سونیک میدونه :|

عاشق این عکس بودم و هستم :)) قیافه سیلور رو :)) میگه وایسا ابلیس عوضی :|

امیدوارم خوشتون اومده باشه :)) منتظر سری ها بعد باشین D:

آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

    SILVER SERFHER می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1400/01/22 و 10:23 دقیقه ارسال شده.

    از همشون خوشم اومد اما او یکی مونده ب اخری ک نوشته بود منم الفرار منو سونیک میدونه کی داشت اونو میگفت شدو یا سیلور؟

    پاسخ : تا جایی که یادمه فکر کنم خودم :|

    122 می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1395/04/01 و 18:15 دقیقه ارسال شده.

    اخریش باحالترین

    پاسخ : شکلک

    Zrynab15 می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1395/03/22 و 3:39 دقیقه ارسال شده.

    ای خدا......:|
    http://download1801.mediafire.com/nz21qc6ebmqg/jjcv7c2n79qczrm/Sonic+Adventure+DX+Por+Zero64.rar
    این لینک دانلود سونیک ادونچر دی اکس نسخه کامله البته خودم تست نکردم ولی از حجمش معلومه اگه خواستی دان کن ....:|

    پاسخ : مرسی... ولی دیگه وللش دارمش خب... :|

    نینی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1395/03/22 و 2:38 دقیقه ارسال شده.

    همین الان به ی حقیقتی رسیدم همیشه فکر میکردم هیشکی عکسهایی که من از سونیک دارم رو نداره ولی الان فهمیدم که تو نصف عکسهایی که من دارم رو داری

    پاسخ : هه هه LOL شکلک

    Zrynab15 می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1395/03/22 و 0:04 دقیقه ارسال شده.

    خوب...........حداقل میدونید چه جوری سرعت بازی هارو تو شبیه ساز دلفین میشه برد بالا؟

    پاسخ : اونم نمیدونم :| اگه اونو میدونستم کامپیوترمو دیگه نفرین نمیکردم !

    Zrynab15 می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1395/03/19 و 23:08 دقیقه ارسال شده.

    میتونید لینک دانلود بازی سونیک ادونچر دی ایکس ورژن کامل رو پیدا کنین؟
    البته نه اون مدل که یه موزیک برای کل مرحله هاس:|

    پاسخ : والا من ندارم اونو اصلا! منم هر کجا میرفتم ورژن ناقصشو پیدا میکردم ... رفتم همونو دانلود کردم بعدش هم اومدم خودم همه موزیک های مراحل و بخش های مختلف بازی رو دانلود کردم و اومدم و تبدیلشون کردم به فرمت .wma و جایگزینشون هم کردم... البته فیلم ها رو نتونستم پیدا کنم... پس شرمنده :|

    Zrynab15 می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1395/03/19 و 22:47 دقیقه ارسال شده.

    میتونم یه درخواستی کنم؟

    پاسخ : خب؟ درخواستتونو بفرمایید...

    Zrynab15 می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1395/03/19 و 2:10 دقیقه ارسال شده.

    😂😂😂خیلی عالییی بود😂😂😂
    نمیدونمYTPمیبینی یا نه ولی اون قسمتی که شادو میگه دونت تاچ ایت خیلی پوکرفیسم میکنه:|

    پاسخ : مرسی... قبلا ها میدیدم ولی دیگه الان اصلا تماشاشون نمیکنم! دیگه از مسخره بازی هاشون خوشم نمیاد :|

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


کد امنیتی رفرش


با کلیک بر روی 1+ ما را در گوگل محبوب کنید

ابزار تغییر فونت مطالب وبلاگ اختصاصی کافه وبنیاز این جمله در وبتون نمایش داده نمیشه پس لطفا پاکش نکنید

هدایت به بالای صفحه