در کانال تلگرامی رسمی همیشه سونیک جوین شوید تا از خبرها و چیزهای جالبی که قراره بیفته زود با خبر شید D:

اینجارو کلیک کنید تا وارد کانال شید !

توجه : تنها کانال تلگرامی متعلق به همیشه سونیک همین کانال میباشد ! لطفا در کانال های تلگرامی تقلبی و غیرفعال که با نام همیشه سونیک هستند جوین نشوید !

بدرود و آرزوی موفقیت D:



 

https://rozup.ir/view/2189458/originalthecharacter-853x375.png

سلام دوستان خسته نباشید ! امروز با خبر بازی سونیک فورسس در خدمتتون رسیدم برای مشاهده ی مطلب به ادامه ی مطلب بروید!

 

خب دوستان همانطور که فهمیدید شخصیت سوم و گیمپلی سوم بازی سونیک فورسس مشخص شد ! سگا دیشب نام این شخصیت رو نگفت ولی اگر این تریلرو ببینید میبینید که شخصیت سومی در کار نیست ! شخصیت سوم همون شخصیتی که شما باید بسازید. میتونه خرگوش باشه -میتونه روباه - گرگ- جوجه تیغی باشه و براش کفش های مخصوصو انتخاب کنید و دستکش هایی مثل دستکش های سونیک یا تیز مثل ناکلز ! خب نظر من درباره ی این شخصیت اینه که : ما میدونستیم که بازی سونیک فورسس و سونیک منیا قرار بودن که در سال 2017 انتشاز بشن و همینطورم که سونیک منیا کامل کلاسیک و سونیک فورسس کاملا مدرن خواهد بود اما سگا گفت که قراره شخصیت سومیم مشخص بشه ! با توجه به این شخصیت همونطور که توی گیمپلی میبینیم و با توجه به داستان : این بازی میتونه 25% مدرن باشه و 75% کلاسیک ! من نمیدونم چرا وقتی که سگا بازی سونیک منیا رو داره میاد بیشتر این بازی رو تبدیل به بازی کلاسیک میکنه ! گیمپلی این شخصیت به نظر من به 3 قسمت تقسیم میشه ! یک قسمتش از بازی سونیک کالرزه چون ما ویسپو داریم توی بازی ! یک قسمتش تقسیم میشه به بازیه شدو خارپشت چون دارای موجودات جدیدی هستیم توی بازی ! یک قسمتش هم تقسیم میشه به بازی سونیک بوم رایز اف لیریک که شکل راه رفتن و مدل شخصیت سوممون مثل شخصیت های سونیک بوم رایز اف لیریک و شترد اف کریستال هستش ! حال سوالی که برای ما هواداران این بازی مونده این هست که صداگذاری به چه صورتی خواهد بود و ایا صداهای شخصیت های روباه و گرگ و خرگوش یکی خواهد بود یا نه و این امرو در ادامه ی تریلر های این بازی خواهیم دید 

https://rozup.ir/view/2189519/sonic-forces.png

 

خب دوستان همانطور که در تصویر بالا میبینید ما یک گربه ای مثل بلیر رو داریم که میتونیم عینک های متفاوتی رو براش بزاریم تا شخصیتمون ساخته بشه ! این بازی از جذابیتش روز به روز با خبر هایی که توسط سگا ازش میاد داره هوادارانش کم میشه و بیشتر همه فکر میکنن این بازی برای بچه ها ساخته شده و چیزی که همه ی ما از این بازی میخواستیم یک بازی مدرن کامل بود حالا که میبنیم این شخصیت نوع کلاسیک هم داره از جذابیت بازی گرفته میشه ولی نکته ی خوبی داره و این هست که بیشتر به داستان تمرکز میشه و خوبیش هم این هم هست !

 

موفق باشید

 

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


کد امنیتی رفرش


با کلیک بر روی 1+ ما را در گوگل محبوب کنید

ابزار تغییر فونت مطالب وبلاگ اختصاصی کافه وبنیاز این جمله در وبتون نمایش داده نمیشه پس لطفا پاکش نکنید

هدایت به بالای صفحه