در کانال تلگرامی رسمی همیشه سونیک جوین شوید تا از خبرها و چیزهای جالبی که قراره بیفته زود با خبر شید D:

اینجارو کلیک کنید تا وارد کانال شید !

توجه : تنها کانال تلگرامی متعلق به همیشه سونیک همین کانال میباشد ! لطفا در کانال های تلگرامی تقلبی و غیرفعال که با نام همیشه سونیک هستند جوین نشوید !

بدرود و آرزوی موفقیت D:



https://segaretro.org/images/4/4d/SST_360_UK.jpg

https://segaretro.org/images/c/c8/Superstars_group.png

برای مشاهده ی مطلب به ادامه ی مطلب رجوع کنید.

نام بازی : قهرمانان تنیس سگا (سگا سوپر استارز تنیس)

سازنده : شرکت Sumo Digital

ناشر : سگا

تاریخ انتشار :

آمریکای شمالی : برابر با 18 مارچ سال 2008 مصادف با 28 اسفند سال 1386

اروپا : برابر با 17 مارچ سال 2008 مصادف با 27 اسفند سال 1386

استرالیا: برابر با 27 مارچ سال 2008 مصادف با 8 فروردین سال 1387

رده سنی در آمریکای شمالی : 10 سال

رده سنی در اروپا : +7 سال

سبک بازی : ورزشی

پلتفرم(ها): کنسول های Playstation 2 - Playstation 3 - Wii - Nintendo DS - Xbox 360 - IMac

 

سونیک در سبک تنیس ؟

شاید مسخره به نظر برسه که ما بازیهای سگا رو به صورت ورزشی ببینیم .

ولی همه چیز از بازی Mario Kart شروع شد . شرکت نینتندو بازی Mario Kart رو منتشر کرد تا  15 سال بعد اون سگا دست به کار بشه و بعد از چند بازی ناموفق خودش به اسم بازیهای Sega Superstars و شاید هم سونیک جم بیاد و این بازیو انتشار بکنه. بازیه بدی نیست ولی عجیبه که سونیک رو با راکت تنیس ببینیم . ولی اگه یک بازی تنیس میخواید که شخصیتی از ماریو توش نباشه ، این بازی مخصوص شماست.

حقیقتا من تنیس رو زیاد اطلاعاتی نداشتم و نمیدونم تقریبا این بازیو چجوری میشه انجام داد ولی با بازی کردن این بازی مشکلی نداشتم و نمیتونم این بازی رو با بازیهای تنیس دیگه ای مقایسه کنم . چیزی که از این بازی فهمیدم و با خودم گفتم این بود که ، هی این بازی یک بازی جذابه و واقعا هم از این بازی خوشم اومد .

 

اطلاعات بازی :

خب همونجور که معلومه از اسم این بازی ، این بازی پره از کرکترای سگا ، از سال های گذشته و برای بازیهای گذشته ! البته اینم بگم که شخصیتهای سری سونیک بیشتر هستن از شخصیت های سری های دیگه ی سگا . شما سونیک ، تیلز ، ایمی ، اگمن ، شدو رو دارید که میتونید باهاشون بازی کنید.

در سری های دیگه ما آی آی و میمی رو از سوپر مانکی بال داریم . نایتس و ریالا رو از مجموعه ی نایت داریم ، بیت و گام رو از جت ست رادیو داریم ، اولالا و پودینگ رو از اسپیس چنل 5 داریم. آمیگو رو از بازی سامبا ده آمیگو داریم. گیلیوس رو از گلدن اکس داریم و همچنین الکس کید رو توی مجموعه الکس کید داریم.

همه ی این شخصیت ها روی زمین مسابقه ای های سگا بازی میکنن.

هر شخصیت میتونه یکی از این حالت هارو داشته باشه ، حالت سرعت ، قدرت ، چرخشی ، پس هر کدومشون به روش خودشون میتونن قابل استفاده قرار بگیرن پس شما باید ببینید که با کدوم شخصیت قوی تر هستید و میتونید باهاش خوب بازی کنید.

بازی قابلیت 2 به 2 بازی کردن یا 1 به 1 بازی کردن رو به شما میده پس شما میتونید 1 به 1 با حریفاتون رقابت کنید  یا میتونید با یکی هم تیمی بشید و 2 نفر مقابلتون رو از پیش رو بردارید.

 

چه چیزی این بازی رو خاص میکنه ؟

http://s9.picofile.com/file/8346923284/screenshot_sega_superstars_tennis_1280x720_2008_02_04_63.jpg

تصویری از سونیک در بازی تنیس 2 به 2

هر شخصیت دارای یک مد به نام Superstar Mode هست . هرچقدر که شما بیشتر به توپ ضربه بزنید ، ستاره ای که پایین شخصیتتون هست پررنگتر میشه ( تصویر بالا ) و بعد از پررنگ شدن میتونید قابلیت SuperStar Mode رو فعال کنید . برای هر شخصیت این قابلیت فرق داره ، برای مثال برای سونیک ، سوپر سونیک هست و برای شدو سوپر شدو ، برای سونیک با برخورد راکت به توپ ، توپ به صورت انعکاسی حرکت میکنه و فردی که توپ به راکتش خورده به عقب پرت میشه .

اگر دوست دارید این مد فعال نباشه میتونید برید توی تنظیمات بازی و این مد رو غیرفعال کنید.

 

گرافیک چگونه است ؟

http://s9.picofile.com/file/8346926276/sega_superstars_tenn_4e261808a8dfa.jpg

گرافیک این بازی عالیه ، خیلی رنگارنگ و همه چی با کیفیت بالا تعیین شده، حتی وقتی که شما میرید توی مرحله ی جت ست رادیو ، همه ی پلیسا هستن ، همه ی المان ها رعایت شده و بر فرض مثال توی اسپیس چنل ما همه ی المان ها برای رنگ سیاه رو و ترکیبش رو با رنگ سفید میدیدم و همیشه خیلی خوب بود ، خیلی سخت ، خیلی خوب و هم چنین 60 فریم بر ثانیه .

این بازی برای هر مرحلش میشه یه موزیک تهیه کرد ، میتونید موزیک مرحله رو عوض کنید ، میتونید توی گرین هیل زون آهنگ سامبا ده آمیگو گوش بدید. یک نکته ی خیلی بد در مورد این بازی این هست که پزدازش صدا برای این بازی خیلی تکرار شدنیه و هی ما باید یه چیزیو توی این بازی 100 بار بشنویم.

اگر شما بازی سونیک 2006 رو بازی کرده باشید ، میبینید که بیشتر صداها از بازی سونیک 2006 گرفته شدن که این خودش یک ضعف میتونه به حساب بیاد.

قابلیت بازی به صورت آنلاین :

بله همانطور که در این متن اشاره شد ، میشه این بازیو به صورت آنلاین بازی کرد ، ولی نه الان چون دیگه کسی بعد از 10 سال بازیش نمیکنه . این بازی رو میتونید توی ایکس باکس 360 با ایکس باکس لایو آنلاین بازی کنید.

سیستم کاریزماتیک بازی :

http://s8.picofile.com/file/8346927734/Sega_superstars_tennis_20080228024336592_000.jpg

در مورد سیستم بازی نمیدونم واقعا چی بگم ولی سیستم این بازی واقعا عالیه و بنظرم توی زمینه ی یک بازی تنیس مشکلی نداره. سیستم هدایت توپ در بازی به خوبی رعایت شده و میشه گفت که توپ باید به کدوم سمت حرکت کنه ، میتونید توپتون رو کات دار حرکت بدید ، میتونید اروم ضربه بزنید ، میتونید چیپ ضربه بزنید و کلی کارای دیگه که توی این بازی میشه انجام داد و نسبت به بازیهای دیگه ی تنیس که انگار خیلی داره توشون اتفاق میفته ، بنظر من بازیه بدی نبود نسبت به بازی که من انجام دادم.

 

مدهای بازی :

http://s9.picofile.com/file/8346928442/643x0w.jpg

این بازی دارای مد های فراوانی هست.

این مدها به شما این اجازه رو میده که باهاش بتونید شخصیت های مختلف رو باز کنید و ازشون استفاده کنید . البته خیلی مضخرفه این کار میدونم ولی بازیهای خیلی خوبه ، بیشتر بازیها از هر سری بازیهای سگا هستن ، مثل سونیک و سوپر مانکی بال و ... که همشون به صورت مینی گیم هستن و بعضی هاشون باید 8 ماموریت از هرکدومشون انجام بدید یا بیشتر و کمی وقت میبره تا کل شخصیت های بازی رو آزاد کنید یگی از نکات مثبتی که بود وجود Puyo Puyo ها توی ماموریت های نایتس بود که بعد از چندین سال اون هارو توی بازیهای سونیک برگردوندند. بیشتر این مینی گیم ها به صورتی هستند که شما با راکت تنیس خودتون به هدف مورد نظر میزنین : میتونه زامبی باشه ، میتونه ربات باشه یا هرچیز دیگه که توی این مد ها هست ، همه ی این مینی گیم ها فقط هدفشون گرفتن امتیاز بالا توشونه و تنها رقابت توشون ، رقابت با دوستاشونه . یکی از بازیهای مینی گیم توی بخش سوپر مانکی بال اینه که با استفاده از موز ها و راکت خودتون بتونید توپ هارو به مقصد برسونید. توی جت ست رادیو هم متفاوته و باید با استفاده از اسپری های خیابونی و گرفتشون امتیاز زیادی بگیرید و بتونید برنده بشید.

 

جمع بندی:

سگا سوپر استارز تنیس میتونه یکی از بهترین تجربه های هواداران سونیک و هوادران سگا باشه البته اگه سبک تنیسم دوست نداشته باشید عاشق این بازی خواهید شد و از این بازی لذت خواهید برد D:

 

نمره ی همیشه سونیک : 9.7/10

 

کانال تلگرامی همیشه سونیک :
برای عضویت کلیک کنید .

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


کد امنیتی رفرش


با کلیک بر روی 1+ ما را در گوگل محبوب کنید

ابزار تغییر فونت مطالب وبلاگ اختصاصی کافه وبنیاز این جمله در وبتون نمایش داده نمیشه پس لطفا پاکش نکنید

هدایت به بالای صفحه