در کانال تلگرامی رسمی همیشه سونیک جوین شوید تا از خبرها و چیزهای جالبی که قراره بیفته زود با خبر شید D:

اینجارو کلیک کنید تا وارد کانال شید !

توجه : تنها کانال تلگرامی متعلق به همیشه سونیک همین کانال میباشد ! لطفا در کانال های تلگرامی تقلبی و غیرفعال که با نام همیشه سونیک هستند جوین نشوید !

بدرود و آرزوی موفقیت D:



http://info.sonicretro.org/images/3/3f/Riders_gc_eu.jpg

سلام دوستان خسته نباشید. امروز با یک نقد بازی جدید خدمتتون رسیدم نامش هست بازی سونیک رایدرز یا " سوارکاران سونیک " امیدوارم از نقد این بازی لذت ببرید.برای مشاهده ی مطلب به ادامه ی مطلب بروید !

نام بازی : سونیک رایدرز -سوارکاران سونیک
تولید کننده: سونیک تیم
ناشر:سگا
طراح:کنجیرو موریماتو
تاریخ انتشار:


 
شاید اولین بار باشد که سونیک را با تخته ای میبینید که میتواند او را با سرعت نور جا به جا کند .بله سونیک رایدرز این کار را میکند.سونیک رایدرز اولین تجربه برای کسانی هست که به بازی های مسابقه علاقه ندارند و میتوانند کار خود را از این بازی اغاز کنند .اما چرا؟ سونیک که میدویید پس چرا به این تخته ها برای مسابقه نیاز داره؟ این یک سوالی هست که پس از انتشار این بازی برای هواداران سونیک مانده است و کسی هم کاری نمیتواند بکند شاید سگا دنبال تفریح و تنوع برای هوادارانش است !
 
 ((داستان بازی ))

بازی 2 داستان داره . داستان قهرمانان-داستان بابلون ها

داستان قهرمانان:

داستان بازی از جایی شروع شد که سونیک و ناکلز و تیلز در شهر خودشون که در بازی مشخص نکرده بود حضور داشتند ناگهان تیلز متوجه یک سیگنال در رادار خودش شد ولی نمیدونست اون سیگنال از کجاست یک دفعه صدای شکسته شدن شیشه ی بانک شهر بلند شد سونیک و دوستانش 3 تا پرنده ی مختلف که { الباتروس-شاهین-پرستو} بودند را دیدند و ان 3 نفر تخته هایی داشتند که به انها سرعت میبخشید سونیک و دوستانش تصمیم گرفتند از ان تخته استفاده کننده که خودشان داشتند و به دنبال انان رفتند.سونیک در نهایت موفق به گرفتن انها نشد ولی فهمید که یک مسابقه ی جدیدی در راه است.انها در ایستگاه مگالو اگمن را دیدند که میگفت من یک شاهین که اسمش جت هست را برای مسابقات دعوت کردم تا سونیک را شکست دهد بعد سونیک هم گفت که چرا به مسابقه نرود و این کا را کرد.سونیک در مرحله ی دوم با ویو که پرستوی گروه ان 3 نقر بود ملاقات کرد جالب است بدانید هنگام برخورد اعضای این گروه با سونیک و دوستانش ناکلز توانسته بود که تخته ی یکی از انها که استورم الباتروس بود رو به دست بیاره و تیلز هم نقش روی اون تخته رو دید که فهمید انها از اعضای گروه بابلون هستند.خلاضه سونیک و دوستانش وقتی با ویو ملاقات کردند او کمی به تخته ی تیلز خندید و گفت تخته ی تو به درد نمیخوره و از اینجور حرف ها خب واضحا عقده داشته :) بعد اگمن شرط گذاشته بود که هر کس اول بشه جایزه ی مخصوص بابلون بهش داده میشه داشتم درباره ی مرحله ی دوم میگفتم در این مرحله سونیک با ایمی رو به رو میشه و ایمی بهش میگه که من به خاطر این اومدم اینجا چون علاقه ی شدیدی به تو دارم بعد سونیک خجالت میکشه و از این جور حرفا.در مرحله ی سوم ناکلز خودمون رو میبینم که با استورم الباتروس سر یک برخورد دعواش شده و با هم مسابقه میدهند و در مرحله ی چهارم سونیک در جنگل مشغول به تمرینه که با جت ملاقات میکنه و در این مرحله شما باید با تیلز بازی کنید و در مرحله ی بعدی که مرحله ی اخر این مسابقات هست که نامش هست " شن های خراب شده " سونیک و جت با هم اخرین رقابتشون رو انجام میدن و در اخر جت میبینه که سونیک داره پیروز میشه تقلب میکنه و از قبل ویو یک بمب کوچیک روی تخته ی سونیک گذاشته بود که اون منفجر میشه و سونیک میبازه و در نهایت جت گنج بابلون ها را میگیره و سپس اگمن میاد اون رو از جت میگیره کلا اوضاع شیر تو شیره .سونیک و ایمی هم که نمیخوان این گنج دست اگمن بیفته دنبالش میرن و سپس یک قلعه درست میشه که بهش میگن بابلون گاردن و سونیک و جت با هم میرن تا اونجا گنجو از اگمن بگیرن تا  داستان قهرمانان تموم بشه.

داستان بابلون ها:

داستان بابلون ها از جایی شروع شد که جت و ویو و استورم در بالون هواییشون خوابیده بودند و اسوده بودند .ناگهان اگمن به جت میگه که تو نباید بزاری سونیک همینجوری ول بگرده باید نابودش کنی بعد میگه ایا تو میخوای سونیک از تو سریع تر باشه؟ ایا تو همینو میخوای؟ بعد جت و استورم و ویو باید برن تا سونیکو نابود کنند البته لازم است بدانید تمام مراحلی که شما تو بازی در داستان قهرمانان داشته اید در اینجا انهارا در شب بازی میکنید. در مرحله ی سوم و دوم و چهارم چیز خاصی نیست تا اینکه مرحله ی چهارم به پایان میرسد و جت و ویو مشغول رفتن به شن های خراب شده بودند که استورم به انها خبر داد که ما از گروه بابلونیم برای ما گنجی گذاشته اند در باغ  بابلون بعد از مرحله ی پنجم به مرحله ی ششم میرسند و انجا دوباره وارد قلعه ی باغ بابلون میشوند و در ورودی را میبیند ولی انگار یک چیزی اشتباهه سونیک و دوستانش و دکتر اگمن زودتر از اونا رسیدن اونجا .پس باید سریع باشند .جت و ویو و استورم سریع وارد درب ورودی میشوند تا اینکه مواجه میشوند با نگهبان گنج بابلون و اینکه او را شکست میدهند که غول اخر این بازی هست.پس از شکست دادنش سونیک و دوستانش به گنج میرسن چیزی نیست جز یک فرش و یک متن .اون فرش ، فرش جادویی بوده بعد از اون که میفهمن هیچی نیست بازی پایان میابد و بعد سونیک و جت و دوستانشون در غروب اقتاب همدیگرو باز ملاقات میکنن !
 
(( گیم پلی بازی ))
 
https://rozup.ir/view/1564325/Tails_is_mocked_Sonic_Riders.png

خب حالا که داستان بازی رو میدونید بریم سراغ گرافیک بازی ! گرافیک این بازی عالیه و میتونید اون رو با کیفیت 60 فریم بر ثانیه اجرا کنید این بازی فقط ویدیو رم 64 مگ میخواد و به راختی تهیه میشه و میشه از این بازی لذت کافی رو برد.خب حالا که گرافیک خوب بود بریم سراغ گیمپلی اولا این بازی دارای 12 مرحله ی روز و شب به اضافه ی 1 مرحله ی روز و شب دیگر است که از طریق ورلد گرند پریکس باز میشه.6 مرحله ی اول عبارتند از مرحله ی اول ایستگاه مگالو هست و مرحله ی دوم دره ی پر عمق و مرحله ی سوم کارخانه ی اگ و مرحله ی بعد غار سبز و مرحله ی بعد شن های خراب شده و مرحله ی بعد باغ بابلون. خب میریم سراغ  6 مرحله ی بعد که نامش هست دنبال کننده ی شب و مرحله ی دوم چاه قرمز-کارخانه یخ-غار سفید-صحرای سیاه-راه هوایی-بابلون گاردن و مرحله ای که از طریق ورلد گرند پریکث روز ایجاد میشه سگا کارنیواله و شب هم هست سگا خیالی و مرحله ی غول اخر هم هست شکست دیجیتالی . خب حال مراحل روز و شب زیاد فرقی با هم ندارن ولی  یک ذره میتونه کارو جذاب تر بکنه که این خیلی خوبه.

https://rozup.ir/view/1564342/cutscene_4x3.jpg

داستان بازی خیلی مسخرس اصلا چیز خاصیو به ما نمیخواد نشون بده یعنی ما خودمون گیمپلی رو بازی کنیم متوجه میشیم چیه.توی این بازی شخصیت هایی وجود داره که باید باز بشن بعضیاشون از طریق تموم کردن داستان قهرمانان و بعضیاشون از طریق تموم کردن داستان بابلون و در این بازی مرحلی از جت و ویو و استورم هست که باعث باز کردن شخصیت های دیگمون میشن و از اسون شروع میشه به سخت پس حالت فان رو داره و اگر همشو کامل انجام بدید سوپر سونیک ازاد میشه.در این بازی  میتونید تخته ی جدید خودتون رو بخرید با استفاده از حلقه هایی که توی مراحل میگیرین پس این هم یکی از نکات مثبت این بازیه.حالت هایی که در مرحله وقتی شما دارید مسابقه میدید وجود داره و بادی از سرعت شما به وجود میاد و رفتن روی اونها باعث میشه شما حرکات نمایشی انجام بدید جالبه و وقتی شما دارید از سکویی پرتاب میشوید ، میتواند کارهای خلاقانه ای هنگام فرود بر روی زمین انجام دهید.در این بازی مرحله ای وجود داره که جنبه ی مسابقه ای نداره و مبارزه ای هست و خواسته سگا بازیو شبیه بازی های ماریویی بکنه که خیلی جذابیتی نداره این مرحله ولی به امتحانش می ارزه.


(( شخصیت های قابل بازی ))

https://rozup.ir/view/1569221/Sonic_riders4P.jpg

 

با شخصیت های جدید شما میتوانید تجربه ی جدیدی را در این بازی داشته باشید. شخصیت ها از طریق های متفاوتی باز میشوند بعضی ها از طریق داستان و بعضی ها از طریق ماموریت های جت و استورم.خب حال سراغ شخصیت ها میریم و نامشون رو میگیم

شخصیت های سرعتی:این شخصیت ها قابلیت اینرو دارند که با سرعت زیاد حرکت کنند و کاندید اولی باشند که باهاشون بتونین برنده بشین.

  • سونیک جوجه تیغی
  • ایمی رز
  • جت شاهین
  • شدو خارپشت
  •  e-1000r
  • اولالا     

شخصیت های پروازی: این شخصیت ها میتوانند پرواز بکنند.

  • تیلز روباه
  • ویو پرستو
  • کریم خرگوش
  • روژ خفاش
  • نایتس

 

شخصیت های قدرتی: قدرت زیاد ، خشم زیاد و مهارت زیاد از ویژگی های شخصیت های قدرتی است.

  • ناکلز اکیندا
  • استورم الباتروس
  • دکتر اگمن
  • e-1000g
  • آی آی

 

(( گالری ویدیو ها ))

سوارکاران سونیک | مرحله ی آخر

سوارکاران سونیک | تریلر 1

سوارکاران سونیک | تریلر 2

سوارکاران سونیک | تریلر 3

سوارکاران سونیک | تریلر 4

 

شما میتوانید برای مشاهده ی کامل ویدیو های این بازی به اینجا کلیک کنید !
 

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


کد امنیتی رفرش


با کلیک بر روی 1+ ما را در گوگل محبوب کنید

ابزار تغییر فونت مطالب وبلاگ اختصاصی کافه وبنیاز این جمله در وبتون نمایش داده نمیشه پس لطفا پاکش نکنید

هدایت به بالای صفحه