در کانال تلگرامی رسمی همیشه سونیک جوین شوید تا از خبرها و چیزهای جالبی که قراره بیفته زود با خبر شید D:

اینجارو کلیک کنید تا وارد کانال شید !

توجه : تنها کانال تلگرامی متعلق به همیشه سونیک همین کانال میباشد ! لطفا در کانال های تلگرامی تقلبی و غیرفعال که با نام همیشه سونیک هستند جوین نشوید !

بدرود و آرزوی موفقیت D:



http://s9.picofile.com/file/8347430500/DvNeMs1X0AA_g2q.jpg

برای مشاهده ی مطلب به ادامه ی مطلب رجوع کنید.

 

توییپ کیست ؟

Twip یا Ben Twip یکی از افراد مشهور و یوتیوبر سونیکی هست که پست ها و ویدیوهای مربوط به سونیک میذاره ، البته گاهی اوقات هم ویدیویی مربوط به ماریو میذاره ولی بیشتر ویدیوهاش مربوط به سونیک هستند و درباره ی نقد بازیهای سونیکی ، اطلاعاتشون ، آهنگ های بازیهای سونیکی و هرچیزی که مربوط به سونیک باشه هست.

لینک کانال یوتیوب توییپ:

کلیک کنید .

 

محل زندگی و سن

Twip در Uk زندگی میکنه و در اونجا استریم میکنه و ویدیو های خودش رو درست میکنه . بیشتر ویدیوهای Twip از Sonic Forces هستند اما کانال توییپ تغییرات زیادی توش ایجاد شده و روز به روز در حال پیشرفت هست.

استریم های توییچ و بازی Sonic Forces

http://s9.picofile.com/file/8347432276/AT_cm_318682541_social_preview.jpg

توییپ معمولا توی توییچ استریم میکنه و این کار روی هر ماه تقریبا 3 ماه انجام میده ،البته بستگی داره که بازی جدیدی از سونیک انتشار شده باشه یا اینکه سالگرد تولد از یک بازی سونیکی باشه یا چیز دیگه ای رخ داده باشه !

خیلی منتقدان زیادی برای توییپ وجود دارن چون قبلنا بازی Sonic Forces رو میگفت یک بازی عالی خواهد شد ولی این بازی اصلا خوب نشد و ویدیوهای توییپ هم دیسلایکاش بیشتر میشد چون بیشتر ویدیوهاش به قول بعضی از افراد ClickBait بودن ، یعنی عکس روی ویدیو اصلا ربطی به محتویاتی که درون ویدیو ارائه میشد نداشت ، پس تصمیم گرفت راه کانالشو عوض کنه و ویدیوهای درست و حسابی بسازه. بعد از اون فعلا توییپ تونسته 11 هزار دنبال کننده توی یوتیوب داشته باشه و محبوبیت زیادی داشته باشه!

بازی کردن Team Sonic Racing در EGX و سخنرانی

http://s9.picofile.com/file/8347433084/53b2d9fa1ca4152a36857f0774158912c1efbb60r1_1701_1374v2_hq.jpg

توییپ در EGX سال 2017 تونست در اونجا نقش خیلی موثری داشته باشه و در اونجا درباره ی سگا توضیح داد و از اونها تشکر کرد که اجازه ی دسترسی بازی Sonic Forces رو به او دادند . در سال 2018 هم توییپ تونست بازی Team Sonic Racing رو در EGX 2018 بازی کنه و خیلی هم راضی بود و یکی از افرادی هست که از این بازی طرفداری میکنه ، باید ببینیم چی میشه و ماهم هنوز امید داریم.

نتیجه :

توییپ یکی از بهترین یوتیوبرهای سونیکی هست که همراه یوتیوبر های بزرگ سونیکی داره موفقیت خودشو کسب میکنه . ما هم براش آرزوی موفقیت داریم D:

 

 

در کانال تلگرامی همیشه سونیک عضو نیستید ؟ همین الان عضو شوید!

کلیک کنید .

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


کد امنیتی رفرش


با کلیک بر روی 1+ ما را در گوگل محبوب کنید

ابزار تغییر فونت مطالب وبلاگ اختصاصی کافه وبنیاز این جمله در وبتون نمایش داده نمیشه پس لطفا پاکش نکنید

هدایت به بالای صفحه