در کانال تلگرامی رسمی همیشه سونیک جوین شوید تا از خبرها و چیزهای جالبی که قراره بیفته زود با خبر شید D:

اینجارو کلیک کنید تا وارد کانال شید !

توجه : تنها کانال تلگرامی متعلق به همیشه سونیک همین کانال میباشد ! لطفا در کانال های تلگرامی تقلبی و غیرفعال که با نام همیشه سونیک هستند جوین نشوید !

بدرود و آرزوی موفقیت D:



بياييد اين جوك ها را بخونيد و شاد باشيد...

 

 به سونیك میگن: میدونی اگمن اچ آی وی (ویروس ایدز) داره؟ سونیك میگه: نه بابا اون كه تا دیروز جی ال ایكس داشت!

 سونیك پرتقال پوست می كنده هی دعا میكرده  موز باشه.


 از سونیك میپرسن می دونی چرا روی خیابان ولی عصر این اسمو گذاشتن؟ سونیك میگه: چون صبح و ظهر هیچ خبری نیست ولی عصصصصصصصصر! بیا ببین چه خبره!


 پلیس جلوی تیلز را میگیره میگه : كارت ماشین - گواهی نامه - بیمه! تیلز میگه: چه كار كنم؟ جمله بسازم؟!


ناكلز برف پاك كن ماشین میزنه هیپنوتیزم میشه!


 به مناسبت روز معلم از كریم میپرسن: شما چرا معلم شدید؟ كریم میگه : من به سه دلیل این شغل رو انتخاب كردم : تیر - مرداد - شهریور!


 روژ سوار آسانسور میشه .میبینه نوشته: ظرفیت 12 نفر. با خودش میگه : عجب بد بختیه ها! حالا 11 نفر دیگه ار كجا بیارم!


 از تیلز میپرسن : خط وسط قرص برای چیه؟ تیلز میگه : اگر قرص با آب پایین نرفت با پیچگوشتی پایین كنند!


 از ویكتور میپرسن: میدونی USA مخفف چیه؟ ویكتور میگه: یوم الله سیزده آبان!!!!

 

 ایمی دنبال سونیك میكنه از سونیك جلو میزنه!

 

سونیك زنگ میزنه 118 میگه : ببخشید شماره تلفن سونیك رو دارید؟ یارو میگه: نه. سونیك میگه: پس من میخونم یادداشت كنین.

 

شدو پلیس مخفی میشه الان سه ساله ازش خبری نیست!

 

پاهای سونیك خواب میبره روش پتو میكشه!

 

به روژ میگن : نصف دنیا رو بهت می دیم فضولی نكنی! روژ میگه: باشه ولی به من بگید بقیه ی دنیا رو به كی میدید؟

 

ناكلز شلنگ را بر می داره و تلویزیون را آب پاشی می كنه و میگه: مگه نگفتم اینجا فوتبال بازی نكنید!

 

چارمی رو میفرستن ایران تا فارسی یاد بگیره. یك سال بعد میرن می بینن جماعت تو تهران دارن به زبون انگلیسی صحبت می كنن!

 

به اگمن میگن چرا زشتی؟ میگه وقتی كوچیك بودم تو بیمارستان عوضم كردن!!!

 

دو تا ماشین با هم تصادف می كنند. افسر پلیس میاد و می پرسه : كدومتون مقصر بودید؟ ناكلز میگه: والله من خواب بودم ندیدم چی شد از ایشون بپرسید.

 

یه روز ویكتور به چارمی میگه: بیا هر پنج شنبه بریم پیتزا خوری. چارمی میگه: نه. پنجشنبه دیره بیا هر دوشنبه بریم!

 

ناكلز دست می اندازه دور گردن روژ بلد نیست چی بگه میگه : گردنتو بشكونم!

 

اگر جوك ها خنده دار نبودند خيلي عذر ميخواهم ولي تمام سعي خودم را كردم...

به درود D:

آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

    روزبه می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1396/03/14 و 14:59 دقیقه ارسال شده.

    چرا گفتي خنده دار نيست اين كه خيلي عالي بود تازه از اينكه براي اين همه جوك كه زحمت كشيدي ممنون و باعرض سلام و خسته نباشيد

    پاسخ : مرسی دادا بابت نظر D: خیلی از شما متشکریم که با وبلاگمون خوش هستین و حمایت میکنید xD

    سحر می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1393/12/12 و 19:06 دقیقه ارسال شده.

    نه نگفتی !!!ممنون ولی می شه خودت بگی ازت چی بپرسم ؟ اصلا بپرسم ؟ نپرسم ؟
    چی کار کنم ؟ نیام اینجا؟ بیام اینجا؟
    ببخشید سوال ممنوع !!! می تونی علامت سوال هاش رو برداری!!!خخخخ خوب نمی تونم کلا مغزم پرسوال همیشه به یه سری چیز هایی فکر می کنم بعضی وقتا وای وای وای وای

    پاسخ : خخخخخ... نگفتم كه سوال ممنون! گفتم سوالات بيشتر درباره ي سونيك و دوستانش و دشمنانش و بازي هاي ديگر!
    فهميدي ديگه؟

    سحر می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1393/12/12 و 15:13 دقیقه ارسال شده.

    ببخشید که اینو می گم ولی چرا با همه بیشتر دخترا خیلی مودبانه صحبت می کنی؟
    آخه یه جوریه!!!
    میشه بامن اینطوری صحبت نکنی ؟
    یکی از اینکه بهم بگن خانم خیلی بدم می یاد یکی اینکه کسی باهام سرد رفتار کنه احساس خیلی عجیب و بدی پیدا می کنم!!!
    البته اگه دوست نداری می تونم دیگه نظر نذارم!!!!

    پاسخ : باشه صحبت نميكنم... ولي من عادت كردم به اين جور صحبت كردن آخه من زبان فارس نيست نمي تونم با لهجه ي فارسي صحبت كنم...
    تو هم خيلي درباره ي شخصيت من سوال نكن خواهشا...
    و راستي من به شما گفته بودم ((خانم)) ؟

    سحر می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1393/12/12 و 15:07 دقیقه ارسال شده.

    این جک ها رو از خودت می سازی ؟
    آخه بهترین جک های سونیکی که تا حالا خوندم !!!!!!

    پاسخ : يه برنامه جاوايي هست كه هزاران جك در اون وجود داره...
    از اون نگاه ميكنم و مينويسم!!!!

    پری جون می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1393/12/01 و 17:35 دقیقه ارسال شده.

    عاقا خیلی هم باحال بودشکلک

    پاسخ : واقعا؟
    خيلي ممنون كه اينطوري فكر ميكنيد!

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


کد امنیتی رفرش


با کلیک بر روی 1+ ما را در گوگل محبوب کنید

ابزار تغییر فونت مطالب وبلاگ اختصاصی کافه وبنیاز این جمله در وبتون نمایش داده نمیشه پس لطفا پاکش نکنید

هدایت به بالای صفحه