در کانال تلگرامی رسمی همیشه سونیک جوین شوید تا از خبرها و چیزهای جالبی که قراره بیفته زود با خبر شید D:

اینجارو کلیک کنید تا وارد کانال شید !

توجه : تنها کانال تلگرامی متعلق به همیشه سونیک همین کانال میباشد ! لطفا در کانال های تلگرامی تقلبی و غیرفعال که با نام همیشه سونیک هستند جوین نشوید !

بدرود و آرزوی موفقیت D:



http://s8.picofile.com/file/8347360726/sonic_1680.jpg

 

سلام خدمت شما دوستان عزیز ، میتونید برای مشاهده ی مطلب به ادامه ی مطلب رجوع کنید .
امیدوارم از این پست لذت ببرید D:
برای مشاهده ی فونت اصلی از فایرفاکس استفاده کنید.
خب بالاخره میتونم براتون خاطراتی از دوران بچگیم و دورانی که با سونیک آشنا شدم بگم .
http://s9.picofile.com/file/8343267592/Sony_ps3_sega_superstars_tennis_jpeg_sega_superstars_tennis_ps3_10118033.jpg

من علیرضا سعیدنیا هستم ، توی بچگیم روزی داشتیم توی خیابون خرید میکردیم برای خریدن کنسول جدیدی که اسمش پلی استیشن 2 بود ، اونموقع من کلاس اول دبستان بودم و یادمه که من کل کنسول پلی استیشن 2 رو 125 هزار تومان خریدم ( اونموقع یعنی حدود 10 یا 11 سال پیش ) -جلوی در مغازه بازیهای جدید پلی استیشن 2 رو گذاشته بود عکسشو که اونموقع یه پوستر بزرگ از بازی سگا سوپر استارز تنیس گذاشته بودن روی شیشه ی مغازه .  بعدش من ازشون پرسیدم که چه بازیهای دیگه ای دارید؟ طرف گفت بازی سونیک هیروز - سونیک آنلیشد ؛ منم از خوشحالی بال در اورده بودم هردوتاشو که قیمتشون هزار تومن بود رو خریدم و رفتم خونه و پلی استیشن 2 رو وصل کردم به تلویزیون 25 اینچیه قدیمی ( ازونایی که خونه ی مادربزرگای قدیم بود ) و اولین بازی که قرار بود از سونیک بازی کنم چی بود  بنظرتون ؟ من اول بازی سونیک هیروز رو گذاشتم توی دستگاه و تا واقعا یادم نمیاد کجا بازی کردم و بعد از اون کمی تنیس بازی کردم و خیلی حال داد . بعدش دیدم توی مدرسمون خبر بازی سونیک آنلیشد رسیده و اون روزی که سونیک انلیشد انتشار شد یادمه توی مدرسمون میگفتن سونیک گرگی که منم رفتم بازی سونیک انلیشد رو بخرم که تجربش کنم و این هم 1500 تومان خریدم یادش بخیر. بعد از اینکه بازیو خریدم تا سکانس اول رو باهاش مواجه شدم بازی کرش کرد و سیدیش نمیدونم چرا پر خش شد ، بعد از 1 سال دوباره تونستم بازیو بخرم و تا اینکه به سختیه سخت بازیو توی پلی استیشن 2 تمومش کنم ولی باز هم برای صد در صد کردنش داشتم تلاش میکردم که بازی دوباره خش پیدا کرد و من بیخیالش شدم . چند هفته بعدش که شده بودم سوم دبستان رفتم یه دیسک خریدم که توش بازی دونالد داک و یه بازی شدو خارپشت و بازی اسکی داشت که شدو خارپشت رو یادمه توی مرحله ی که شن داشت و اسمشو یادم نمیاد و خیلی مرحله ی بیابونی بود هی میمردم و دیگه واقعا خسته شده بودم و یادمه چند روز بعدش بازی سونیک رایدرز زیرو گراویتی رو خریدم که http://s8.picofile.com/file/8343269192/Westopolis_Screenshot_1.pngبازیو یادمه تموم کردم ولی نتونتستم صد در صدش کنم . یادمه اونموقع یه پیسی داشتم روش ویندوز xp نصب بود و ابمیوه های اون موقع روش بارکد داشت رو میرفتم توی اینترنت میزدم بازی فلش میکردم و سونیک رایدرزم یادمه توی اون بازی باهاش خیلی خاطره هست.
نکته : من کلاس دوم دبستان تازه به صورت تصادفی با اینترنت اشنا شدم .چجوری ؟ داشتم انگری بردز بازی میکردم روی پیسی بعدش یه کد اکتیویت میخواست ، اوجی ها میدونن !!! بعدش زدم برای کمک رفتم توی گوگل دات کام ، با خودم گفتم عه گوگل . اولین چیزی که توش سرچ کردم این بود : " Sonic " بعدش عکسای سونیک ایکس میومد چون اونموقع سونیک ایکس خیلی مشهور بود به همراه سونیک آنلیشد . جوری که عکسای اسکوبی دو و سونیک رو میرفتم سیو میکردم و چیزی حدود 5000 تا عکس میشد توی فولدرم و یادش بخیر. یه زمانی بود که کارتونای سوباسا داشتن میومدن توی بازار . یادتون نمیاد ؟ موقعی که سونیک ایکس برای جوانه ی پویا میومد قسمتاش . بازم نه ؟ موقعی که بن تن قسمت میداد ؟ بازم نه ، موقعی که استوارت سریال میداد . اونموقع من یادمه که با سونیک ایکس اشنا شدم و قسمت 1 شو توی دیسک جوانه پویا دیدم و بعدش هم توی Mbc3 که خیلی اونموقع نگاه میکردم و عربیم به شدت داشت خوب میشد. روزای بعدش پرشین تون اومد و من همزمان باهاش پی اس پی خریدم و بازی سونیک رایولز 1 و 2 با شرک و ... رو روش بازی کردم و یادش بخیر که موقعی که تنها بودم بازی میکردم. خب حالا پرشین تون اومد و کارتونهاش و همزمان با اون کارتون لاکپشت های نینجا فصل 2 جایی که شردر بر میگرده و... یادمه اونموقع میرفتیم یه پاساژی کلا سونیک زیاد بود بازیاش و عکس مدل سونیک رو توی سونیک ادونچر اورده بودن روی دیسک داستان جنگل و عجب بازی بود به همراه هرکول و ... خواستم طولانی نشه این داستان بنابراین اگر مشتاق دوستن ادامش هستید توی نظرات بگید تا ادامشو توی پارت 2 براتون تعریف کنم چون احساس میکنم زیاد باشه کمی نمیخونه .

 

اگر خواستید پارت 2 رو براتون تعریف کنم نظر یادتون نره و بازدیدای پست رو زیاد کنید .
آرزوی موفقیت خانم ها و اقایان 3>

 

آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

    RedHero می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1398/03/24 و 12:22 دقیقه ارسال شده.

    یادش بخیر اون موقع منم پی اس 2 با پی اس پی داشتم مثل تو و وقتی سونیک انلیشد رو خریدم بازی کاملا ران میشد ولی وقتی میخواست گرگ بشه تلویزیون خاموش و فراااااااارررررر شکلک راستش الان هم واقعا دلم میخواد که بازیشو بگیرم اما نمیتونم جایی پیداش کنم شکلک و لطفا ادامشو بزار

    پاسخ : وایی اره راست میگی منم همینطور دیگه پی اس 2 م نمیکشه شکلک

    yashar می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1397/09/09 و 21:17 دقیقه ارسال شده.

    هیچی یه سری تنظیمات درست نبود و باعث می شد بازیام کند شه برای همین رفتم تو پوشه ی بازی های نینتندو nes بعد بازی مگامن رو اجرا کردم یهو یکی اومد تو استریم گفت این دیگه چه بازی مسخره ای هستش؟می خواستم بهش بگم اگه این بازی ها نبودن الان خیلی از بازی ها وجود نداشتن اما یهو استریمم قاطی کرد و مجبور شدم برای یک دقیقه قعطش کنم. بعد عنوان ویدیو رو عوض کردم و با بازی سونیک منیا شروع کردم اما تعداد تماشاگرام دوبرابر پایین تر اومد همون وسط بازی بودم که اومدم با گوشی تعداد تماشاگرا رو ببینم که بازی قاطی کرد و
    بسته شد.قبلا یه جا خونده بودم بازی سونیک منیا زیاد با برنامه ی obs سازگار نیست. اما بدتر از چیزی بود که فکرش رو میکردم.آره دیگه خلاصه فکر کنم باید اول یه لپ تاب جدید بخرم بعد نینتندو سوییچ.

    پاسخ : عجب . حداقل خوبه سیستمت از سیستم من بهتره . ازین خوشحال باش که هنوز امیدی داری . سوییچم خوبه ولی.

    yashar می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1397/09/08 و 20:20 دقیقه ارسال شده.

    من خودم برای خریدن نینتندو سوییچ و بدست آوردن پول خواستم استریم کنم.امروز استریم کردم ولی بدترین روز عمرم بود. حالا فکر کنم باید یک بار دیگه سعی کنم.

    پاسخ : سلام. چرا مگه چیشد ؟

    yashar می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1397/09/07 و 18:16 دقیقه ارسال شده.

    لطلا اگه میشه پارت بعدی رو هم بذار

    پاسخ : سلام حتما ، مرسی از نظرتون شکلک

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


کد امنیتی رفرش


با کلیک بر روی 1+ ما را در گوگل محبوب کنید

ابزار تغییر فونت مطالب وبلاگ اختصاصی کافه وبنیاز این جمله در وبتون نمایش داده نمیشه پس لطفا پاکش نکنید

هدایت به بالای صفحه