در کانال تلگرامی رسمی همیشه سونیک جوین شوید تا از خبرها و چیزهای جالبی که قراره بیفته زود با خبر شید D:

اینجارو کلیک کنید تا وارد کانال شید !

توجه : تنها کانال تلگرامی متعلق به همیشه سونیک همین کانال میباشد ! لطفا در کانال های تلگرامی تقلبی و غیرفعال که با نام همیشه سونیک هستند جوین نشوید !

بدرود و آرزوی موفقیت D:



به نام خداوند بخشنده مهربان

Related image

سلام دوستان عزیز به وبلاگ خودتون خوش آمديد D: اين وبلاگ از طرف نویسندگان زحمتکش هر گونه مطالبي درباره ي سونيک جمع آوري و سپس آپ میکند تا سونيک مورد حمايت قرار بگيرد و طرفداران سونيک بيشتر شود و همچنین شناخت زيادي از سونيک داشته باشند D: هر گونه خبر , ویدیو , مقاله , بیوگرافی , عکس , آهنگ , بازی و خلاصه هر چی میخواهین جای خوبی اومدین :) پس بدون نظر دادن به پست ها هیچ وقت وبلاگ رو ترک نکنید ما هم خب واسه آپ مطالب باید انرژی و روحیه هم بگیریم XD 

شما می توانید هر نظر , پیشنهاد , انتقاد و سوالی که دارین با ما در میان بگذارید و اصلا هم از این کارِتون دست نکشید :) ما به نظرات , پیشنهادات و انتقاداتتان احترام قائل خواهیم شد ! XD

همچنین ما سعی میکنیم به سوالات شما با نهایت سعی و تلاش پاسخ دهیم ! :)

قوانین وبلاگ ؟ D: قوانین وبلاگ اینه که بدون ذکر منبع از مطالب وبلاگ کپی نکنید ! در ضمن ادب همیشه باید رعایت شود و همچنییییییین همیشه با لبخند و شاد وارد وبلاگ شوید XD

برای حمایت از ما کافیه به مطالب وبلاگمون نظر بفرستین چون خیلی میخوایم نظر شما دوستان عزیز رو نسبت به مطالب وبلاگ رو بدونیم :) معرفی کردن وبلاگ از جمله یکی از حمایت های بزرگیست که مارو خوشحال میسازد D: وبلاگ ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی G+1 و برای محبوب کردن پست های ما در گوگل زیر هر پست روی G+1 کلیک کنید :)

بخش Sonic Gaming

این بخش که تازه به وبلاگ اضافه شده است و مختص وبلاگ می باشد در این بخش قراره از بازی های سونیک مخصوصا منیا و فورسز گیم پلی ضبط شود و در وبلاگ قرار گرفته شوند ! این گیم پلی ها توسط نویسندگان وبلاگ تهیه و سپس آپلود می شوند !

بازی هایی که تا الان ازشون گیم پلی گرفته شده است ! برای مشاهده گیم پلی های بازی مورد نظر روی اسم اون بازی کلیک کنید !

https://vignette.wikia.nocookie.net/amiibopedia/images/4/41/Sprite_de_Sonic_en_Sonic_the_Hedgehog.png/revision/latest?cb=20160721073017&format=original&path-prefix=es Sonic the Hedgehog (1991) Sega Genesis/MegaDrive https://vignette.wikia.nocookie.net/amiibopedia/images/4/41/Sprite_de_Sonic_en_Sonic_the_Hedgehog.png/revision/latest?cb=20160721073017&format=original&path-prefix=es
Sonic the Hedgehog 2 - Sega Genesis/Mega Drive
 

  Sonic CD

Sonic Unleashed

Sonic Mania

برای اینکه بفهمید که غیر از وبلاگ در کجاها نیز فعالیت داریم و از منبع هامون خبر داشته باشید به پیوند های روزانه سر بزنید !

تاریخ تولد وبلاگ : 1393/11/12

موفق و سربلند باشید !  

ادامه مطلب

سلام دوستان عزیز ! به این پست خوش اومدید ! از این به بعد تصمیم گرفتیم آخر هفته ها پست هایی که در رابطه با دانلود بازی های سونیک هستند رو آپدیت کنیم و تغییراتی ایجاد کنیم ! D: از جمله توضیحات کوچک , امولاتور های جدید , اصلاح لینک دانلود ها , کم حجم کردن برخی بازی ها و ...!

خب برای دانلود بازی های سونیک خارپشت 1 , 2 و 3 و همین طور امولاتور های جدید واسه پیسی و اندروید به ادامه مطلب مراجعه کنید !

 
 

 

ادامه مطلب

سلام دوستان عزیز به این پست خوش اومدید ! همون طور که میدونید بعد از نینتندو دایرکت که پخش شده بود بعد از چند ساعت گذر از اون , تریلر داستانی بازی سونیک فورسس از طرف کانال یوتیوب رسمی سونیک جوجه تیغی ژاپن انتشار شد ! برای مشاهده تریلر و همچین یه سری خبر ها میتونید به ادامه مطلب مراجعه کنید ! :)

ادامه مطلب

سلام دوستان عزیز به این پست خوش اومدید ! خب بالاخره بعد گذشت هفت روز از انتشار سونیک منیا واسه پیسی اینبار این بازی کرک شد ! دوستان این بازی که در ادامه مطلب قرار دادیم مخصوص پیسی و همراه با کرک CPY می باشد ! لطفا هم آموزش نصب بازی رو حتما به دقت بخونید ! لازم به ذکره که بگم این بازی توسط ما آپلود شده است و لینک دانلود هیچ سایت دیگری نیس ! پس برای اولین بار در بین وبلاگ ها یا کانالای سونیکی این بازی واسه دانلود قرار گرفته می شود و همچنین اطلاع داده شد ! برای دانلود بازی سونیک منیا نسخه کرکی واسه پیسی به ادامه مطلب مراجعه کنید !

ادامه مطلب

سلام دوستان ! اومدم باز خلاصه وار خبر هایی که در 5 یا 6 روز اخیر منتشر شده بودن و در کانال تلگرامی همیشه سونیک گذاشته شده بودن رو دوباره بهتون بگیم !

خب هیچی واسه گفتن تو اینجا ندارم ! D: فقط سریع به ادامه مطلب مراجعه کنید !

ادامه مطلب

سلام دوستان امروز با خبر های جدید خدمتتون رسیدیم که شامل دو ویدیو هستند ! یکی انتشار گیم پلی کوتاه از بخش Tag Team و یکی هم آهنگ رمیکس شده مبارزه با متال سونیک (نسخه آمریکا) موجود در بازی سونیک فورسس می باشد ! برای مشاهده گیم پلی و موزیک به ادامه مطلب مراجعه کنید ! D:

ادامه مطلب

خب دوستان اومدیم باز خلاصه وار خبرارو براتون تو وب بگیم ! خلاصه خبر هایی که تو این دو هفته تو کانال تلگرامی گفتیم ! خب حالا بپرین ادامه مطلب که چه چیزایی تو این دو هفته اتفاق افتاده بود !  D:

ادامه مطلب

سلام دوستان ! بعد از مدت طولانی برگشتیم ! :) خب اومدم خبر هایی که در طول این مدت اومدن و همین طور تو کانال تلگرامی گذاشته شدن ولی تو وبلاگ گفته نشدن اومدم در یک مطلب خلاصه کنم خبرارو ! شاید برخیا نمی تونن تو کانال تلگرامی عضو شن و تنها دسترسیشون با ما فقط وبلاگه... ولی این نکته رو عرض کنم که خبر ها سریعا تو کانال تلگرامی ما اول منتشر میشن و پیشنهاد میکنم در کانال تلگرامی ما عضو شوید !

خب به ادامه مطلب مراجعه کنید و از خبر هایی که در طول این مدت نشنیدید مطلع شوید ! :)

ادامه مطلب

دوستان حتما با دیدن تریلر پیش خرید بازی سونیک منیا تعجب کرده بودید که مرحله Stardust Speedway هم در این بازی هستش ! همان مرحله ای که تو بازی سونیک سی دی نیز وجود داشت :) ولی بنظر میرسد این مرحله گذشته مرحلش باشه (هر کی بازی سونیک سی دی رو بازی کرده باشه میدونه چی میگم :|) به هر حال موزیک این مرحله برای بازی سونیک منیا دقایقی قبل منتشر شد :) لذت ببرید ! فقط دو هفته تا انتشار بازی سونیک منیا مونده !

برای شنیدن این موزیک جدید به ادامه مطلب مراجعه کنید !

ادامه مطلب

سلام دوستان عزیز خسته نباشید و به این پست خوش اومدید ! یه سری خبر های جدیدی اومدن اومدیم بگیم تا بدونین ! به ادامه مطلب مراجعه کنید D:

ادامه مطلب

تعداد صفحات : 16


با کلیک بر روی 1+ ما را در گوگل محبوب کنید

ابزار تغییر فونت مطالب وبلاگ اختصاصی کافه وبنیاز این جمله در وبتون نمایش داده نمیشه پس لطفا پاکش نکنید

هدایت به بالای صفحه