در کانال تلگرامی رسمی همیشه سونیک جوین شوید تا از خبرها و چیزهای جالبی که قراره بیفته زود با خبر شید D:

اینجارو کلیک کنید تا وارد کانال شید !

توجه : تنها کانال تلگرامی متعلق به همیشه سونیک همین کانال میباشد ! لطفا در کانال های تلگرامی تقلبی و غیرفعال که با نام همیشه سونیک هستند جوین نشوید !

بدرود و آرزوی موفقیت D:



سلام دوستان عزیز به این پست خوش اومدید ! خب بالاخره بعد گذشت هفت روز از انتشار سونیک منیا واسه پیسی اینبار این بازی کرک شد ! دوستان این بازی که در ادامه مطلب قرار دادیم مخصوص پیسی و همراه با کرک CPY می باشد ! لطفا هم آموزش نصب بازی رو حتما به دقت بخونید ! لازم به ذکره که بگم این بازی توسط ما آپلود شده است و لینک دانلود هیچ سایت دیگری نیس ! پس برای اولین بار در بین وبلاگ ها یا کانالای سونیکی این بازی واسه دانلود قرار گرفته می شود و همچنین اطلاع داده شد !

برای دانلود بازی سونیک منیا برای پیسی (نسخه کرکی CPY) روی لینک زیر کلیک کنید !

Sonic Mania - CPY Crack For PC

حجم بازی به همراه کرک : 320 مگابایت !

پاسوورد فایل : www.eversonic.rozblog.com

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی :

    • OS: Windows 7 / 8 / 10
    • Processor: Core 2 Duo
    • Memory: 2 GB RAM
    • Graphics: DirectX 9.0c compliant video card 256MB
    • DirectX: Version 9.0c
    • Storage: 400 MB available space
    • Sound Card: DirectX 9.0c Compatible

 

آموزش نصب بازی :

1- ابتدا بازی رو که از وبلاگ ما دانلود کردید و دریافت کردید , فایل فشرده شده رو باید اکسترکت یا از حالت فشرده خارج کنید که با نرم افزار Winrar این کارو میشه کرد ! در صورت خواستن پاسوورد این عبارت را وارد کنید : www.eversonic.rozblog.com

2- سپس فایل cpy-sm که پسوندش iso می باشد رو با نرم افزاری مثل UltraIso یا Clone Drive باز و اجرا کنید !

3- سپس چندین فایلو مشاهده میکنید که ابتدا باید setup.exe رو اجرا کنید و سپس باید بازی رو نصب نمایید !

4- سپس فایلای داخل پوشه Crack رو باید در پوشه اصلی بازی که نصب کردید کپی پیست کنید و وقتی که گزینه move and replace اومد حتما اون گزینه رو بزنید تا جایگزین شوند !

5- سپس بازی رو اجرا کنید و لذت ببرید ! :)

 

بازی کاملا تست شده است و سالم می باشد !

اگر در نصب بازی مشکل داشتید و یا سوالی داشتید حتما تو این پست بگید !

 

با تشکر ! تا پست های بعدی فعلا ! D:

آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

    امیرعلی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/03/20 و 20:53 دقیقه ارسال شده.

    سلام بازی رو که میخوام اجرا کنم بازی باز میشه و فقط صدای سگاااا میاد می نویسه sonic mania has stopet چه کار کنم

    پاسخ : سلام. شاید از سیستم کامپیوترتون باشه یا بازی رو کرک نکردید و یا ناقص دانلود کردید. شایدم درست نصب نشده. دوباره دانلود و نصب کنید.

    روزبه می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1398/06/18 و 20:01 دقیقه ارسال شده.

    بازیش عالیه بقدر نسخه پلاس سونیک مانیا نسخه نصب شده رو بزاری لطفا

    پاسخ : سلام دیگه وبلاگ فعالیتی نداره اگه یه سرچی کنید تو خیلی از سایت ها نسخه پلاسشو گذاشتن. پیشنهاد من سایت downlodha.com عه اگه با سایت های ایرانی راحتید.

    shadow gamer می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1398/06/13 و 18:14 دقیقه ارسال شده.

    سلام میشه لطفا بازی سونیک مانیا پلاس نسخه نصب شده رو بزارید

    پاسخ : سلام. وبلاگ دیگه فعالیتی نداره. خیلی از سایت های ایرانی دارتشون اگه یه سرچی کنید.

    پارسا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1398/02/03 و 15:34 دقیقه ارسال شده.

    سلام. ببخشید یه سوالی داشم توی گیم پلی سونیک منیا دیدم با دسته بازی می کنید. چطور دسته رو به بازی وصل میکنید؟اخر من بازیرو نصب کردم دسته رو هم به کیبورد (لپ تاب) وصل کردم . اگه وقت کردین بهم بگید























    پاسخ : سلام با استفاده از نرم افزار Joy to Key که دکمه های دسته رو به دکمه های کیبورد تبدیل کردم و اینجوری تونستم با دسته بازی کنم و دکمه های دسته پلی استیشن تو بازی هم مده. تو اینترنت در مورد چگونگی کار با Joy to key بگردید میتونید پیدا کنیدش و دانلود کنید و یاد بگیرید چون راه و روشش رو باید با فیلم یاد بگیرید البته زیاد سختم نیس فقط نمیشه توضیح داد به آسونی

    مجتبی اکبری می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1397/01/29 و 13:48 دقیقه ارسال شده.

    میشه انیمیشن سونیک اکس دوبله فارسی رو بزارین..

    پاسخ : دوبله فارسی که نداره بجز پرشین تون که اونم پیدا نمیشه

    مجتبی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1396/11/28 و 17:11 دقیقه ارسال شده.

    سلام
    من بازی سونیک مانیا رو دانلود کردم و تو دو تمومش کردم
    راستی منم جدیدا یه وبلاگ سونیکی درست کردم خوشحال میشم اگه سر بزنی

    پاسخ : سلام خیلی خوبه
    سر زدم وبلاگ خوبیه امیدوارم موفق باشید !

    yashar می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1396/09/06 و 18:54 دقیقه ارسال شده.

    آخرش تونستم بازی رو به جای winrar با برنامه deamon tools اجرا کنم. راستی توی یوتیوب یه ویدیو هست که آخر بازی رو نشون میده و معلوم میشه چرا تو اون قسمت بازی که سونیک فانتوم روبی رو به دست می آره صدای اینفینت میاد. چون توی مرحله ی آخر این بازی باید با اینفینت بجنگی.

    پاسخ : آره دقیقا D:

    علی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1396/07/30 و 16:44 دقیقه ارسال شده.

    سلام یک سوال داشتم میشه مد های بازی سونیک جنریشنز رو روی نسخه ی بلک باکس گذاشت چون من می خوام دانلودش کنم حالا نمی دونم نسخه ی کامل رو دانلود کنم یا نسخه ی بلک باکس اگه میدونید کمک کنید ممنون

    پاسخ : بنظر من نسخه کامل رو دانلود کنید بهتره ! چون تو نسخه بلک باکس برخی مد ها ممکنه نصب نشن طبق تجربه ای که یکی از دوستام کرده بود

    بهرادبصیری می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1396/07/23 و 20:00 دقیقه ارسال شده.

    عالی من خودم از زمان انتشار تو سایتتون تا حالا هف هش دفعه تمومش کردمشکلک ادم از این بازی خسته نمیشهشکلک بانس استیج ها هم که تموم نیشن عالیه

    پاسخ : آره والا ! آدم از هزار بار تموم کردنش خسته نمیشه XD متایی که گرفته بود حقش بود !

    ناشناس می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1396/06/18 و 10:51 دقیقه ارسال شده.

    من بازی رو دانلود کردم اما باروشی که شما اوی کانل گذاشتید باز نشد هیچ مرحله ی اولیه اش errorمیدهچه کار کنم

    پاسخ : سعی کنید فایل رو Repair کنید تا فایل رو فیکس و ریپیر کنه و با اون بازی رو نصب کنید ! یا هم ممکنه پاسووردو اشتباهی وارد کرده باشید یا هم فایل رو ناقص دانلود کرده باشید

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


کد امنیتی رفرش


با کلیک بر روی 1+ ما را در گوگل محبوب کنید

ابزار تغییر فونت مطالب وبلاگ اختصاصی کافه وبنیاز این جمله در وبتون نمایش داده نمیشه پس لطفا پاکش نکنید

هدایت به بالای صفحه