در کانال تلگرامی رسمی همیشه سونیک جوین شوید تا از خبرها و چیزهای جالبی که قراره بیفته زود با خبر شید D:

اینجارو کلیک کنید تا وارد کانال شید !

توجه : تنها کانال تلگرامی متعلق به همیشه سونیک همین کانال میباشد ! لطفا در کانال های تلگرامی تقلبی و غیرفعال که با نام همیشه سونیک هستند جوین نشوید !

بدرود و آرزوی موفقیت D:



سلام

من امیرحسین باغتره کار هستم.

یکم از شخصیت خودم بهتون بگم:من پسری 15 ساله ای هستم که عاشق ورزش های موتور اسپورت هستم. بازی های سونیکو به دلایلی که نظیر سرعت بالا،بهترین استفاده از قابلیت ها و سخت بودن بازی انجام میدم ولی چه این کمپانی یه سوراخو پر میکنه ولی یک سوراخ دیگه ای همچنان هست. به نظر من Sonic Heroes بهترین بازی در سری بازی های سونیک است. بیشترین اهمیت من بخش روایت داستان است.

اینجور داستانا زیاد با من سازگار نیست. دلم میخاد این بازی مثل بازی Sonic the Hedgehog 2006 داستانی بسیار جذاب داشته باشه و Sonic Unleashed که اونو در شب ها به ظاهر به یک شخصیت دیگه ای تبدیل کرد، منو تحت تاثیر قرار داد ولی بعد این دو نسخه رو که بازی کردم زیاد از داستان درباره این کاراکتر راضی نبودم.

در بازی Sonic the Hedgehog 2006 سونیکو تاحد مرگ هم کشوند. ولی باز از گیم پلی این بازی اصلا رضایت نداشتم و با سختی تمومش کردم.

من زیاد اشکال توی گیم پلی این بازی نمی بینم. اونا تونستن بازی با کیفیت مطلوبو برای ما بسازند.

توی بازی نسل های سونیک هم من در کمتر از یک ساعت این بازیو تموم کردم و این خیلی منو عصبانی کرد و همچنین اصلا داستان خوبی نداشت فقط باید با سونیک بریم دوستامونو آزاد کنیم و مانع پیشرفت اگمن بشیم و همین ولی وقتی مد های اونو گرفتم که میشد با شخصیت های دیگه توی مرحله های جدید رفت و آمد داشته باشم. توی بازی سونیک در جهان گم شده هم میتونم بگم که یک بازی کاملا بچه گانه طراحی شده ولی در مراحل آخر کمی بهتر شد و اینکه سخت ترین بازی سونیکی از نظر من همین بوده و این از نظر من خوب بوده.

ولی اگه سگا بخاد اینجوری پیش بره کلی از طرفداران خودشو از دست میده افسوسافسوسافسوس

 

آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

    عرشیا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1396/02/29 و 11:30 دقیقه ارسال شده.

    چرا من که سونیک 6 بازی میکنم

    پاسخ : بازی به نام سونیک 6 وجود نداره!!!!!!!!

    این نظر در تاریخ 1396/01/06 و 21:50 دقیقه ارسال شده.

    من از بازی های سونیک فقط سونیک۱و۲و۳ وسونیک جنریشنر و سونیک چهار قسمت۱و۲ رو خیلی دوست دارم ولی از بقیه بازی های سونیک زیاد خوشم نمیاد

    پاسخ : هر کی نظری داره D:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


کد امنیتی رفرش


با کلیک بر روی 1+ ما را در گوگل محبوب کنید

ابزار تغییر فونت مطالب وبلاگ اختصاصی کافه وبنیاز این جمله در وبتون نمایش داده نمیشه پس لطفا پاکش نکنید

هدایت به بالای صفحه