در کانال تلگرامی رسمی همیشه سونیک جوین شوید تا از خبرها و چیزهای جالبی که قراره بیفته زود با خبر شید D:

اینجارو کلیک کنید تا وارد کانال شید !

توجه : تنها کانال تلگرامی متعلق به همیشه سونیک همین کانال میباشد ! لطفا در کانال های تلگرامی تقلبی و غیرفعال که با نام همیشه سونیک هستند جوین نشوید !

بدرود و آرزوی موفقیت D:



http://s9.picofile.com/file/8299700200/page1_800px_TA_JP_Manual_pdf.jpg

سلام دوستان امروز با لینک دانلود بازی ماجرای تیلز خدمتتون رسیدم  امیدوارم از این مطلب خوشتون بیاد برای مشاهده ی مطلب به ادامه ی مطلب بروید مرسی ازتون D:

این مطلب قبلا توسط سینا سونیک برای GameGear گذاشته شده بود : سعی بر این هست که کامل تر در این پست به روز شود ! شما میتوانید با مبدل Sega Fusion این بازی رو دانلود کنید و تنها با حجم 200 کیلوبایت این کار رو بکنید ! این بازی یکی دیگر از بازی های سونیکی هست که شخصیت سونیک به طور مستقیم توش نیست و شما باید با یک شخص اردک مانند و روباتهایش در نبرد باشید توی این بازی ! http://s8.picofile.com/file/8299701168/695px_Tails_adventures_tails_hovering.pngاین بازی شما میتوانید از اختراعات تیلز که علیه اون ربات ها انجام میشه کمک بگیرید برای مثال در این بازی تیلز وسیله ای میسازد که شما با کمک ان میتوانید همزمان با پرواز شلیک کرده و دشمنان خودتان را از بین ببرید !  همچنین شما میتوانید در صورت تمام کردن بازی با به دست اوردن حلقه های زیاد از امکانات جدید شخصیت تیلز بهره مند شوید و قدرت زیادی را در اختیار داشته باشید ! مراحل بازی عبارتند از ( جنگل پوروی- کوه بخش اول - رود سنگی - جزیره اشفته - کوه بخش دوم - جنگل فریب کار- فاینال باس ) ! خب حالا میریم سراغ دانلود بازی !

همانطور که گفته شد شما برای دانلود این بازی نیاز به مبدل مربوطه برای انجام این بازی دارید مبدل این بازی برای اجرا  Sega Fusion که لینک اون رو برای شما قرار میدیم D:

Sega Fusion For PC

بعد از انجام این کار شما باید از طریق این برنامه بازی تیلز ادونچر رو اجرا کنید که لینک این بازیو در خدمتتون قرار میدیم !

لینک دانلود Tails Adventure

در فایل بالا که rar هست شما یک فایلی به فرمت GG پیدا میکنید اون فایل رو در یک فولدر ذخیره کنید حال از طریق نرم افزار مبدل وارد file بشوید و روی Load Genesis کلیک کنید و لذت ببرید !

 

شاد باشید !

 

آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


کد امنیتی رفرش


با کلیک بر روی 1+ ما را در گوگل محبوب کنید

ابزار تغییر فونت مطالب وبلاگ اختصاصی کافه وبنیاز این جمله در وبتون نمایش داده نمیشه پس لطفا پاکش نکنید

هدایت به بالای صفحه