در کانال تلگرامی رسمی همیشه سونیک جوین شوید تا از خبرها و چیزهای جالبی که قراره بیفته زود با خبر شید D:

اینجارو کلیک کنید تا وارد کانال شید !

توجه : تنها کانال تلگرامی متعلق به همیشه سونیک همین کانال میباشد ! لطفا در کانال های تلگرامی تقلبی و غیرفعال که با نام همیشه سونیک هستند جوین نشوید !

بدرود و آرزوی موفقیت D:



http://s8.picofile.com/file/8299769418/sonic_and_chip_by_yukisisren_d36wyz5.png

دوستان سلام ! بنده علیرضا هستم مدیر وبلاگ سونیک همیشه قهرمان خواستم امروز مطلبی بنویسم پیرامون بازیهای سونیک در وبلاگ ، برای مشاهده ی مطلب به ادامه ی مطلب بروید ( حتما حتما بخونید خیلی کمک میکنه بهتون !!! )

ببینید دوستان در وبلاگ های سونیکی همه ی ما میدونیم که خیلی از وب های سونیکی از زوج پست میذارن و ... ما و سینا و شدو و عرفان و sth و محمدرضا تصمیم داریم که وبلاگ رو به سونیک ویکی تبدیل کنیم و خیلیاتون میدونستید از یک ماه قبل و ... نمیخوام وارد بحث اینا بشم بهتره برم سراغ موضوع اصلی که میخوام دربارش صحبت کنم ! همانطور که میدونید وبلاگ های دنیای سونیک و سونیک و شدو از وبلاگ های بزرگ سونیکی ها بودند و هنوز هم در رده های بالاتر قرار دارند ( از وب های زوج ) ببینید اگر بخوایم وبلاگ رو به یک سونیک ویکی تبدیل کنیم میدونید چجوری میشه ؟! ( اینجوری میشه که همه ی پستا در وبلاگ به هم مرتبط باشند ! یعنی بر فرض مثال شمایی که دارید معرفی مرحله ی Spring Yard رو در وبلاگ میخونید شاید دلتون بخواد که نقد بازی سونیک 1 رو که این مرحله توش قرار داره رو بدونید که لینکش رو گذاشتیم مثلا به این صورت ( بازی سونیک 1 رو بخونید ...)  یا اینکه بندیت ها رو بیوگرافیشونو که جزو دست ساخته های بازی سونیک 1 به حساب میان بخونید و بلد باشید دوستان من ! از امروز همین امر در وبلاگ همیشه سونیک این کار انجام میشه و تمام بازی های سونیکی از سال 1991-2017 همه چیشون یعنی نقد - بیوگرافی شخصیت ها _ نقد بیشتر قسمت های سونیک ایکس سونیک اندرگراند و سونیک بوم و مقاله های مرتبط به سونیک فورسس و سونیک منیا و هرچیزی که فکر میکنید در این وب اپدیت میشه اگر این فرایند ادامه پیدا کنه این 500 پستی که شما در این وبلاگ میبینید در تنها 1-2 ماه به 1000 پست تبدیل میشه و این امر تنها به تلاش نویسندگان وب نیاز نداره بلکه به کمک شما عزیزانی که پست های مارو میخونید هم وابسته هست چون شما حامی وب سینا هستید و با حمایت شما وبلاگ رشد میکنه و تبدیل به سونیک ویکی میشه ! کاری که جناب شدو کردند از ورودشون به وبلاگ پیش زمینه ای هست برای این امر ! از امروز یعنی 14/4/1396 شروع میکنیم به پست سازی بازی سونیک انلیشد در هر زمینه ای مثلا بیوگرافی ورهاگ و چیپ و دارک گایا ( انجام شده ) یا معرفی اپوتوس و شمر و هرچیزی که از بازی فکرشو میکنید و این وب با این روند که هر بازی معرفی بشه به پیشرفت میرسه !

از نویسندگان میخوام که از امروز این روند رو شروع کنند و هر پستی که میذارن که مربوط به بازیهای سونیکه لینک بزارن توی پستاشون مثالش توی بخش هایلایت شده هست ! با این روند اگه پیش بره وبلاگ روز به روز موفق تر خواهد شد ! وعده ما از 14/4/1396 توسط من داده شد ، بریم برای موفقیت :)

آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

    این نظر در تاریخ 1396/04/16 و 15:38 دقیقه ارسال شده.

    کی سایت می زنید؟

    پاسخ : سلام .دامنه رو باید ببینیم اگه بازدیدای سایت خیلی زیاد بشه بتونیم هوادرای زیادی رو بگیریم برای وبمون و تبدیل به سایت کنیم این وبلاگو البته هنوز معلوم نیست شکلک

    ehsan می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1396/04/15 و 16:50 دقیقه ارسال شده.

    واقعا نمیدونم چطور از شما باید تشکر کنم من یکی از طرفدارای خیلی قدیمی سونیکم تقریبا 10 ساله که سونیک رو میشناسم .من همه دوران سونیک رو تو ایران دیدم حتی یه زمانی برای خودم یه اکیپ سونیک راه انداختم که اسمش سایه و صوت هستش، من فن زوج های زیادی دیدم اما همیشه از فن زوج های سونیک بدم میومد و بسیاری از افراد گروهمو به خاطر این چرت و پرتا از دست دادم. الان میدونم که حدود70 درصد طرفدارای سونیکی هیچ سونیکو درست نمشناسن، وفقط زوج های اونو دنبال میکنن .من وبلاگ شما وکانال شما رو به اکیپم معرفی میکنم
    و واقعا از شما متشکرم که می خوایین سونیک درستو به مردم معرفی کنین.
    طرفدار ای واقعی سونیک و اکیپ من از شما حمایت میکنن.

    پاسخ : سلام ممنونم از شما ! بله کاملا درسته که بیشتر جمعیت تو ایران به درستی نمیشناسن سونیکو قصد ما هم همین هست ! خواهش میکنم ممنونم از شما که حمایت میکنید دوست عزیز ! موفق باشید شکلک

    STH می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1396/04/15 و 11:26 دقیقه ارسال شده.

    قربون داداش ، حرف دل ما رو زدی !
    ولی یه مشکلیه!
    الآن سونیک فن های ایرانی به خاطر وب ها و کانال های تلگرامی کاپول فن دیدگاه بسیار متفاوتی نسبت به گیم از سونیک دارن !
    اگه یادت باشه یکی از اهداف ما این بود که دیدگاه سونیکی ها رو نسبت به این کارکتر و یونیورسش تغییر بدیم و با ویکی و گیمینگ کردن وب شروع کردیم !
    مشکلمون اینه که طول میکشه تا دیدگاه سونیک فن ها رو تغییر بدیم و برای عملی شدن این پروژه نیاز به جلب توجه بیشتری داریم ، برای اینکار راه حلی داری ؟
    و داداش یه سؤال دیگه مشکلی نداره من پارت دوم مقالم رو آپ کنم ؟

    پاسخ : سلام ! اره میشه ولی به صبر نیاز داره و وقت و وقت و وقت .... اروم اروم این کاپول فن ها دیگه میان سراغ چیزای دیگه و بعضیاشون ! ما تو کانال تلگرامیمون این متنو میذاریم و فروراد میکنیم که این وبلاگ قصد داره اینجوری بشه با این محتویات و بزرگتر بشه تاریخ سونیک در ایران و بله همین جلب توجه از همین کانالای تلگرامی که منشاعشون همین کاپل فن هان باید انجام بشه شکلک سلام مقاله ی قسمت دوم رو اره بزار شکلک

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


کد امنیتی رفرش


با کلیک بر روی 1+ ما را در گوگل محبوب کنید

ابزار تغییر فونت مطالب وبلاگ اختصاصی کافه وبنیاز این جمله در وبتون نمایش داده نمیشه پس لطفا پاکش نکنید

هدایت به بالای صفحه