در کانال تلگرامی رسمی همیشه سونیک جوین شوید تا از خبرها و چیزهای جالبی که قراره بیفته زود با خبر شید D:

اینجارو کلیک کنید تا وارد کانال شید !

توجه : تنها کانال تلگرامی متعلق به همیشه سونیک همین کانال میباشد ! لطفا در کانال های تلگرامی تقلبی و غیرفعال که با نام همیشه سونیک هستند جوین نشوید !

بدرود و آرزوی موفقیت D:



http://s8.picofile.com/file/8347066884/Screen_Shot_2018_12_18_at_10_14_17_AM.png

برای مشاهده ی مطلب به ادامه ی مطلب بروید.

خب خب امروز با یک مطلب ویژه خدمتتون رسیدم .

مقدمه : سوال من اینه که چرا همه ی پوستر ها و عکسهایی مثل عکس بالا که از فیلم 2019 سونیک انتشار شده دروغه ؟ این مقاله برای شماست...

همانطور که میدونید سگا پوستر سونیک رو در تقریبا سه هفته ی گذشته انتشار کرد که پست مربوط به اطلاعات فیلم سونیک رو میتونید در این لینک دریافت کنید :

کلیک کنید !

 

http://s8.picofile.com/file/8347067784/c25.png

توییتر رسمی فیلم 2019 سونیک از ماه ژوئن باز شده بود ولی کسی در اون توییتر نرفته بود و کسی اون رو نمیشناخت. بنابراین تا موقعی که فیلم 2019 سونیک انتشار بشه توییتر رسمی سونیک سعی کرد که مطلبی نذاره تا اینکه مطلب تصویر بالا رو گذاشت . در اون توییت اشاره کرد :(( آیا یک مرد نمیتونه ورزش کنه ؟ سال بعد متوجه خواهیم شد ، از طرف سونیک )) در پیام توییت اشاره شده که این نباید خیلی توی اینترنت مورد توجه قرار بگیره ، نه؟

 

نیاز به توجه برای دیده شدن فیلم

گفته شده که این توییتر رسمی پست های مربوط به Meme های این فیلم رو بازنشر یا همون Retweet میکنه تا برای دیگران هم دیده بشه و کسای بیشتری بتونن این فیلم رو ببینن . توییتر رسمی سونیک جوجه تیغی هم این پیام رو لایک کرده و اون رو بازنشر کرده : پست های مربوط به پای سونیک که شبیه ورزشکارهاست هم توسط توییتر رسمی فیلم سونیک باز نشر شده. پس یعنی خودشون میدونن چه گندی زدن یا همش دروغه و برای جلب توجه هست یا فروش بیشتر؟ اگر اینجوری بخوایم بگیم که این فیلم بخواد برای جلب توجه باشه حرف درستیه چون :  اگر شایعه پراکنی ها و حرف و گمان  ها برای این فیلم زیاد بشه ، این فیلم میتونه فروش بسیار خوبی رو برای خودش داشته باشه. خیلی ها هم که با پوستر اولیه ی فیلم سونیک حال نکردن میتونن از این فیلم باز هم لذت ببرن و برن سینماهای شهرشون و فیلمشون رو ببین با اینکه ببینن شایعه بوده یا نه : هرچند شاهد تریلری از این امر خواهیم بود. حال طرف دیگه ی قضیه رو در نظر میگیریم : شاید سگا اشتباه کرده باشه و واقعا از نارضایتی هوادارا برای این فیلم سونیک با خبر باشه: اونها مجبور میشن فیلم سونیک رو عقب بندازن و دوباره از اول با طراحی جدید این کار رو بکنن ، پس نتیجه میگیریم سگا میدونه که این طرح اصلی نیست و داره با این روش بازاریابی خودش رو برای فیلمش انجام میده تا فیلمش بتونه خوب فروش بره و حداقل حرفی برای گفتن داشته باشه.

 

توییتر رسمی سایبرد http://s9.picofile.com/file/8346840742/d93.jpg

سایبرد ، یکی از اعضای تیلز چنل و یکی از سونیکی های معروف گفته که : همونطور که میدونید تیزر فیلم سونیک در سائوپائولو و در کمیک کان پخش شده و از فرد برزیلی که پرسیدم سونیک چه شکلی بود ؟ گفت همون شکلی که در سمت چپ میبینید و فقط چشمانش کمی گرد تر به نظر میرسن نسبت به این عکس که برای یک سال پیشه.

پس میشه امیدوار بود و گفت که دارن مارو گول میزنن و اون پوستر ها همش برای درآمدزایی خودشون هست و میخوان که ما هوادارا سریعتر بریم فیلم سونیک 2019 رو ببینیم. این نظر 100 درصد نیست ولی 0 درصد هم نیست ولی 80 درصد میتونم بگم درست هست و همین روش انجام خواهد شد و شکل سونیک توی فیلمش به همون شکلی هست که در تصویر بالا میبینیم و در پست قبل به اون اشاره کردیم. همه ی ما امیدواریم که فیلم سونیک خوب باشه و بتونه همه رو راضی نگه داره ( ایشالا) امیدوارم لذت برده باشید .

 

در کانال تلگرامی همیشه سونیک عضو نیستید ؟ همین حالا عضو شوید .

کلیک کنید.

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


کد امنیتی رفرش


با کلیک بر روی 1+ ما را در گوگل محبوب کنید

ابزار تغییر فونت مطالب وبلاگ اختصاصی کافه وبنیاز این جمله در وبتون نمایش داده نمیشه پس لطفا پاکش نکنید

هدایت به بالای صفحه