در کانال تلگرامی رسمی همیشه سونیک جوین شوید تا از خبرها و چیزهای جالبی که قراره بیفته زود با خبر شید D:

اینجارو کلیک کنید تا وارد کانال شید !

توجه : تنها کانال تلگرامی متعلق به همیشه سونیک همین کانال میباشد ! لطفا در کانال های تلگرامی تقلبی و غیرفعال که با نام همیشه سونیک هستند جوین نشوید !

بدرود و آرزوی موفقیت D:



شما با دادن این تست متوجه خواهید شد که شبیه کدامیک از شخصیت های سونیک هستید .

 این تست شامل 12 سوال است. پس از انجام تست روی submit Answers کلیک کنید تا نتایج را مشاهده کنید

براي انجام تست اينجا كليك كنيد

 

 ترجمه سوالات  : 

 

-1  سن شما چقدر است ؟

الف ) زیر 18   ب ) 18 تا 24   پ ) 25 تا 30   ث ) 31 تا 40   ج ) 41 تا 50   چ ) 51 تا 60   ح ) از 60 بیشتر  

 

 

-2 جنسیت شما چیست ؟

 ( 1 مرد                    2 ) زن

 

 

 

-3 خودتان را چگونه توصیف می کنید ؟

( 1  دلیر       2 ) قوی       3 ) سریع       4 ) همه مدل       5 ) با سیاست        6 ) کسی که خوب پرواز می کنه

 

 

 

-4همان سوال قبلی : 

( 1  مودب           2 ) احساساتی            3 ) قهرمان             4 ) لجباز              5 ) آدم مرموز

 

 

 

-5 شعار شما کدام است ؟ 

( 1  اسم ، اسم منه ، سرعت بازی منه       2 ) آره             3 ) من عاشق سونیکم            4 ) کیاس کنترل 

 ( 5 من جواهرات را دوست دارم            6 ) هیچکدام

 

 

 

-6 شما کدام شخصیت را دوست دارید ؟ 

( 1  ماریا              2 ) ناکلز                3 ) سونیک            4) هیچ کدام           5 ) مجبورم انتخاب کنم ؟

 

 

 

-7 نوع مهارت شما چگونه است ؟

( 1  سرعت                     2 ) پرواز                 3 ) قدرت

 

 

 

-8 رنگ مورد علاقه ی شما چیست ؟

( 1  قرمز          2 ) سفید           3 ) مشکی         4 ) آبی          5 ) صورتی            6 ) نارنجی یا زرد 

 

 

 

-9  شغل آینده ی شما چه خواهد بود ؟

( 1  آزاد کردن بی نظمی           2 ) وکیل رازدار         3 ) مبارزه کردن در مسابقات         4 ) مکتشف               5) مخترع         (6 نمی دانم

 

 

 

-10  آیا شما هنوز هم مایلید بفهمید چه کسی هستید ؟ 

( 1 بله                    2 ) خیر 

 

 

 

-11خیلی بد

( 1  آوووووو       2 ) بزار بهت یه مشت بزنم        3 ) خیلی خب ، خوبه        4 ) هه        5 ) می خوام فرار کنم 

 

 

 

 -12 کدام بهتره ؟ حلقه یا زمرد آشوب (  زمرد هرج و مرج ) ؟ 

( 1  زمرد 2 )             حلقه

 

منبع:دنياي سونيك

اينم نتايج من كه به كدام شخصيت ها بيشتر شباهت دارم !

شما هم نظري ارسال كنيد و بگيد به كدام شخصيت ها بيشتر شباهت داريد...

آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

    محمد علی۶۱ می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1400/04/18 و 21:50 دقیقه ارسال شده.

    من 78 درصد ناکلز شدم،74سونیک،65شدو، از خود ناکلز خوشم نمیاد ولی مشت دوس دارم.

    پاسخ : nice شکلک

    Amir hossein می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1397/03/09 و 11:31 دقیقه ارسال شده.

    77 درصد سونیک 69 درصد ناکلز و تیلز مشترک ۶۰ درصد هم روژ با اسپیو😃😀

    پاسخ : خیلی خوبه همه شخصیتشون به سونیک نزدیکه ایول شکلک

    آرتینا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1396/04/08 و 17:59 دقیقه ارسال شده.

    من ۱۰٪تیلز ۳۵٪ناکلز ۲۰٪شدو ۵٪امی ۱۰٪رژ ۱۰٪اسپیو ۱۰٪سیلور شدم من ترکیبی از همه ی اینام 😄😃😁شکلکشکلکشکلک

    پاسخ : XDDDD

    اردشير می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1395/05/04 و 13:35 دقیقه ارسال شده.

    ١٠٠ سونىك شدم

    پاسخ : :| ماشاا... :|

    شدو می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1395/02/29 و 23:36 دقیقه ارسال شده.

    ایول شدو٨٨ناكلز٨۶سونیك٧٧تایلز۶٩اسپیو۶٠امی۵۵سیلور٣۴روژ٢٩

    پاسخ : ماشاا...

    یاشار می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1394/10/16 و 13:45 دقیقه ارسال شده.

    من 99 درصد به سونیک شباهت دارم

    پاسخ : به به آقا یاشار گلمون :|

    پریسا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1394/05/09 و 17:05 دقیقه ارسال شده.

    سحر خانوم شما خودت لوس تری اخ جون من امی شدم که اصلا لوش نیست

    Deniz می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1394/04/24 و 13:41 دقیقه ارسال شده.

    اخ جونم من شدم ايمي خيلي دوسش دارم ايول شکلکشکلکشکلک

    پاسخ : تبريك شکلک
    پاسخ : تبريك شکلک

    سونیک می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1394/03/16 و 12:53 دقیقه ارسال شده.

    من 90 درصد سونیک شدم ایول خیلی با حال بودشکلکشکلکشکلک

    پاسخ : ممنون

    سحر می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1394/02/12 و 16:42 دقیقه ارسال شده.

    من این تستو قبول ندارم
    ای خدا من وجه اشتراکی با امی دارم به نطرت؟؟
    اه ازش بدم میاد دختره ی لوس صورتی

    پاسخ : خخخخخ

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


کد امنیتی رفرش


با کلیک بر روی 1+ ما را در گوگل محبوب کنید

ابزار تغییر فونت مطالب وبلاگ اختصاصی کافه وبنیاز این جمله در وبتون نمایش داده نمیشه پس لطفا پاکش نکنید

هدایت به بالای صفحه