در کانال تلگرامی رسمی همیشه سونیک جوین شوید تا از خبرها و چیزهای جالبی که قراره بیفته زود با خبر شید D:

اینجارو کلیک کنید تا وارد کانال شید !

توجه : تنها کانال تلگرامی متعلق به همیشه سونیک همین کانال میباشد ! لطفا در کانال های تلگرامی تقلبی و غیرفعال که با نام همیشه سونیک هستند جوین نشوید !

بدرود و آرزوی موفقیت D:



 

http://s9.picofile.com/file/8300044284/Apotosflag.png

سلام دوستان ! امروز با معرفی اولین شهر در بازی سونیک آنلیشد خدمتتون رسیدیم ! برای مشاهده ی معرفی این شهر  زیبا به ادامه ی مطلب بروید امیدوارم لذت ببرید !

Quotation1 با یک نمای اقیانوسی زیبا ، این بندر زیبا شروع ماجراجویی سونیک رو نشون میده Quotation2

گالری تصاویر |گالری تصاویر قبل از ساخت

گالری تصاویر | گالری تصاویر شهری ( روز )

گالری تصاویر | گالری تصاویر شهری (شب)

گالری تصاویر | گالری تصاویر شهری (فرعی )

گالری تصاویر | گالری تصاویر اولیه

گالری تصاویر | گالری اثار هنری

ویدیو :

 

http://s9.picofile.com/file/8300044284/Apotosflag.png

اطلاعات پست پرده ای
اولین حضور : سونیک آنلیشد
حضور در دیگر رسانه ها: آرچی کمیک
موقعیت : شهر های یونان -میکونوس
بررسی
شبه جزیره ای ناشناس در منطقه ی استوایی

ساکنان:

بازدیدکنندگان :

  • سونیک جوجه تیغی
  • تیلز
  • چیپ
  • فدریکا
  • رایموندو
  • سامار
  • موفید
  • باس
وضعیت سیاسی : سالم

آپوتوس (アポトス Apotosu?) یک مرحله ی شهری/ روستایی هست در بازی سونیک آنلیشد .این مکان یک شهر بندری با عجایب زیاد هست در یک منطقه ی ساحلی بزرگ که به خاطر اسیبا های بادی و دیدگاه های اقیانوسی ان در این محله خیلی معروف هست !  این  مکان اولین محل ملاقات سونیک و چیپ هست !

 

 

http://s3.amazonaws.com/rapgenius/Straight_line.jpg

آپوتوس شهری هست که بر پایه ی شهر های کیکلادیک در یونان به وجود آمده است و آسیاب http://s9.picofile.com/file/8300048500/Apotos_world_map_Wii.jpgهای بادی آن در واقعیت هم در کشور یونان در جزیره ی میکونوس وجود دارند ! آپوتوس نیز شباهت های زیادی به شهر های سانتوریتی دارد این شهر در شبه جزیره ی قاره اروپا در اسپاگونیا واقع شده است ! این شهر دارای بندر های ویژه ، معماری زیبا در ساختمان ها ، دوستان شهری خوب و همچنین چیپ چیپ ساندی کریم سوناد سوپریم ( بستنی معروف در آپوتوس که مورد علاقه ی چیپ هست ) است ! این شهر همانطور که در متون بالا گفته شده اولین محل اشنایی شخصیت های سونیک و چیپ بوده و همچنین در مراحل ورهاگ هم سونیک با شکست دادن نیروهای گایایی تیلز را ملاقات میکند که از دست این نیروها نجات داده شده است !

تاریخچه :

http://s3.amazonaws.com/rapgenius/Straight_line.jpg

طبق شروع بازی در سونیک آنلیشد ، سونیک پس از برخورد به زمین با موجودی به نام چیپ ملاقات میکند !  چیپ هم با دارک گایا در یک زمانی از خواب 5 میلیون سالی بیدار شده بوده است و او هم به زمین برخورد کرده است و چیز خاصی را یادش نمیاید ! او خودش را به سونیک معرفی میکند و سونیک به او قول میدهد که به کمک او بتواند حافظه اش را بدست بیاورد و! روز بعد در آپوتوس انها مسیر خودشان را ادامه داده بودند تا اینکه چیپ به یک بستنی فروشی رسید و از او درخواست چیپ چیپ ساندhttps://vignette2.wikia.nocookie.net/sonic/images/3/33/20080318-103524-000004.jpg/revision/latest?cb=20110423032514ی کریم سوناد سوپریم  کرد و فروشنده ان را تحویل چیپ داد ، وی برای سونیک هم یکی از ان بستنی ها خرید و انها به ماجراجویی خود ادامه دادند ، باهوش ترین افراد در مرحله ی آپوتوس اقای گوریگوس بود چون که از دانشگاه اصلی اپوتوس مرخص شده بود و اطلاعات زیادی درباره ی نیروهای گایایی در اختیار داشت ! وقتی که شب فرا رسید و سونیک تبدیل به ورهاگ شد اقای بستنی فروش بسیار غمگین بودند چون تحت تصرف نیروهای گایا بودند و سونیک فهمید که قابلیت بلند شدن دست هارا دارد و سپس پس از این کار توانست از نیروهای خود استفاده کند ! در همان شب سونیک با از بین بردن نیروهای گایای تاریکی توانست که با تیلز ملاقات کند و تیلز سونیک را به اسپاگونیا برد ! بعد از ان انها با فهمیدن اینکه پروفسور پیکل گروگان شده است به مازوری رفتند و با به دست اوردن کیاس امرلد به قلعه مازوری رفتند !

چشم انداز ها :

http://s3.amazonaws.com/rapgenius/Straight_line.jpg

  • مربع زنگوله ای
  • کافه تراس
  • خیابان گل ها
  • حرم مقدس
  • جادوگر سواری ( اسم )
  • خیابان دره ی ساحلی ویندمیل

 

در دیگر رسانه ها :

http://s3.amazonaws.com/rapgenius/Straight_line.jpg

آرچی کمیک ها :

در مجموعه ی کمیک بوکی سونیک جوجه تیغی آپوتوس یک منطقه ای هست در دنیای سونیک به هر حال از کمیک شماره ی #272 این اتفاق نیفتاده بود که در این کمیک این اتفاق افتاد ! سونیک جوجه تیغی ، چیپ و آنتونی دِ کلته ،به شهر رفتند تا اطلاعاتی از گریگوس بگیرند که چگونه از گسسته شدن زمین جلوگیری کنند !

 

موزیک :

http://s3.amazonaws.com/rapgenius/Straight_line.jpg

موزیک مدت زمان ارتیست ( نوزانده ) اسم
کلیک کنید 3:19 فومی کاماتانی آپوتوس-روز
کلیک کنید 3:03 فومی کاماتانی آپوتوس-شب

 

آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

    M084MM4D_REZ4 می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1396/04/23 و 21:39 دقیقه ارسال شده.

    سلام خیلی مطلب خوبی بود ولی یک پیشنهاد دارم که درخواست میکنم توی این مطلب ها بزاری همونجور که خودت میدونی همه هاپ ورلد ها توی بازی سونیک انلیشد واقعی هستند و در دنیا هستند لطفا در مطالب بگو که این مپ ها مال چه کشوری هست . این مپ در کشور یونان است که البته این شهر در بازی هایی نظیر کال اف دیوتی ادونسد وارفر و اورواچ پیاده شده است

    پاسخ : :| داداش مرسی ولی فقط آپوتوسه که توی دنیای ما شبیهش هست یعنی خود ساختموناش عین اپوتوس باشن مسیراش عین اپوتوس باشن ، اسیاب های بادیش عین اپوتوس باشن ! ما جایی مثل شمر به طور واقعی نداریم درسته که عربستانو داریم ولی مثل اون نداریم که نوع ساختموناشو ایناش اینجوری باشه میفهمی چی میگم ؟ اگه اینجوریه اگمنلندم جزو یکی از هاب ورلد هاست اونم داریم ؟ شکلک بله در دنیا همشون هستن شبیه سازشون ولی اپوتوس تنها کشوریه که مثل ! خودش همه چیش توی دنیای ما هست ! یعنی ما جایی مثل ادابات نداریم و ... در ضمن ... اینجا وبلاگ سونیکه ، گیم و صنعت بازی نیست که بخوایم ربطش بدیم به بازی های دیگه پس بهتره بیخیالش شی :| و میگی که بگو مال چه کشوری است اگر دقت کرده باشی و بهتر پستو مطالعه کرده باشی کامله کامله و نوشتم که از یونان هست سنتشونم گفتم دیگه :|

    parsa می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1396/04/20 و 9:09 دقیقه ارسال شده.

    چقدر ترجمت خوبه افرین . راستی منم ps4 گرفتم . تو اکانت داری تا با هم انلاین بازی کنیم

    پاسخ : سلام اره دارم خواستی ایدیمو بهت بدم !

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


کد امنیتی رفرش


با کلیک بر روی 1+ ما را در گوگل محبوب کنید

ابزار تغییر فونت مطالب وبلاگ اختصاصی کافه وبنیاز این جمله در وبتون نمایش داده نمیشه پس لطفا پاکش نکنید

هدایت به بالای صفحه