در کانال تلگرامی رسمی همیشه سونیک جوین شوید تا از خبرها و چیزهای جالبی که قراره بیفته زود با خبر شید D:

اینجارو کلیک کنید تا وارد کانال شید !

توجه : تنها کانال تلگرامی متعلق به همیشه سونیک همین کانال میباشد ! لطفا در کانال های تلگرامی تقلبی و غیرفعال که با نام همیشه سونیک هستند جوین نشوید !

بدرود و آرزوی موفقیت D:



سلام.امروز آهنگ مخصوص سونیک در بازی سونیک ادونچر و سونیک ادونچر 2 رو براتون گذاشتم که شما می توانید در ادامه مطلب توضیحاتی از این آهنگ را خوانده،آنرا دانلود کرده و لذت ببرید.

همون طوری که گفته بودم این آهنگ،آهنگ مخصوص سونیک در بازی های سونیک ادونچر و سونیک ادونچر 2 است .در بازی سونیک ادونچر 2 به عنوان آهنگ پایان داستان بخش قهرمانان استفاده شده است این آهنگ  در بازی های سونیک و شوالیه سیاه نمایش داده شده و در بازی سونیک نسل ها،جزو آهنگ های قفل شده است. زحمت نسخه سونیک ادونچر را گروه کراش 40 و نسخه سونیک ادونچر 2 راتونی هانل(Tony Harnell)کشیده اند.

برای دانلود آهنگ نسخه سونیک ادونچر کلیک کنید

برای دانلود آهنگ با زیر نویس فارسی و متن آهنگ کلیک کنید

 

برای دانلود آهنگ نسخه سونیک ادونچر2 کلیک کنید

برای دانلود آهنگ با زیر نویس فارسی و متن کلیک کنید

برای دانلود نسخه remix2014 کلیک کنید

آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

    tony anderson456 می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1395/03/30 و 18:07 دقیقه ارسال شده.

    واقعا دم همتون گرم من الان دوساله طرفدار این وبلاگم و تمام مطلاب و اهنگارو از اینجا دانلود میکنم.ما تو ایران کم سونیکی نداریم ولی بروز نمیدن از خجالت مسخره کردن دوستان و اطرافیانشون.من خودم از 5 سالگی سونیکی شدم و الان 16 سالمه و همیشه افتخار میکنم به این موضوع.من مسخره میشم توسط دوستان اما با نام بردن بازی هایی چون sonic unleashedوsonic generationsبهشون ثابت میکنم که ما بغد از 25 سال باز هم سرپاییم.بهشون میگم اون موقعی که سگا کنسول زد و بازی های سونیک پر فروش ترین شدند اساسین و بتمن و ... شما کجا بودن.اون موقع x box وplay stationکجا بودن؟.من در یوتیوب فغالیت قویی دارم برای سونیک(کافیه تو یوتیوب تایپ کنید tony anderson456)البته الان تو شرایط خوبی نیستم چون مادرم تمام بازی های سونیکمو شکونده و به طور مطلق منو منع کرده .ولی هنوز هم نا امید نشم چون من یه سونیکی اک و یه سونیکی همیشه سونیکیه حتی نمام وسایلشو ازش بگیرن.الن به طور یواشکی دارم بازی ها رو روی موبایلم انجام میدم و به طور کلی دارم یواشکی به فعالیتم ادامه میدم.اینو گفتم برای افرادی که به یه اتفاق کوچیکی دست از سونیکی بودن میکشن.به امید روزی که همه ی سونیکی های تو ایران از سونیکی بودن خجالت نکشن و افتخار کنن.(راستی لطفا کانالمو تو یو تیوب چک کنید و sub بشید برای ساپورت کردن.)موفق و پیروز باشید

    پاسخ : خیلی ممنون ای دوست عزیز! شما از من یه سال بزرگترین و خیلی هم خوب از سونیک حمایت میکنین! ممنون این که وبلاگ مارو طرفداری کردین و ازش حمایت کردین! واقعا انسان هایی مثل شما سخت پیدا میشه شکلک
    حتما به کانال یوتیوبتون سر میزنم
    با تشکر

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


کد امنیتی رفرش


با کلیک بر روی 1+ ما را در گوگل محبوب کنید

ابزار تغییر فونت مطالب وبلاگ اختصاصی کافه وبنیاز این جمله در وبتون نمایش داده نمیشه پس لطفا پاکش نکنید

هدایت به بالای صفحه