در کانال تلگرامی رسمی همیشه سونیک جوین شوید تا از خبرها و چیزهای جالبی که قراره بیفته زود با خبر شید D:

اینجارو کلیک کنید تا وارد کانال شید !

توجه : تنها کانال تلگرامی متعلق به همیشه سونیک همین کانال میباشد ! لطفا در کانال های تلگرامی تقلبی و غیرفعال که با نام همیشه سونیک هستند جوین نشوید !

بدرود و آرزوی موفقیت D:



http://s9.picofile.com/file/8296767900/death_egg_robot_by_japoloypaletin_d7vaie2.png

برای مشاهده ی مطلب به ادامه ی مطلب رجوع کنید !

روبات Death Egg یا روبات کشنده تخم مرغی جزو اخرین باس فایت بازی سونیک جوجه تیغی 2 است ! که این شخصیت دومین باس فایت کامل توی مرحله ی Death Egg در بازی سونیک جوجه تیغی 2 است ( که وقتی با مچا سونیک بجنگید به قسمت دوم مرحله ی Death Egg میروید تا با او بجنگید ! این روبات یک روبات بزرگ قرمز است که سازنده ی آن Dr.Robotnik ( دکتر اگمن )  است ! جالب است بدانید پوشش لباس خود این ربات از خود دکتر اگمن گرفته شده است ! شکست دادن این روبات بدون حلقه یکی از سخت ترین کارهایی است که توی یک مرحله میتونید ببنیید !

این روبات برای بار دوم خودش را در بازی سونیک جوجه تیغی 4 : قسمت 1 نشان داد ! نحوه ی حضورش هم به همان صورت هست ولی نحوه ی طراحیش این بار به اگمن مدرن شباهت دارد ! در بازی سونیک جوجه تیغی 4 : قسمت 2 باید تلاش زیاد تری نسبت به بازی سونیک جوجه تیغی 2 بکنید تا بتوانید ان را شکست بدهید ! روبات Death Egg بار دیگر حضورش را در کنسول / پیسی در بازی سونیک جنریشنز در سال 2012 میبینیم !

نحوه ی حضور :

  • سونیک جوجه تیغی 2 

بعد از فرود آمدن در ایستگاه فضایی انپونیموس (روبات کشنده ) و شکست دادن مچا سونیک ، سونیک ( یا تیلز بستگی داره با چه کسی بازی کنید ) دنبال دکتر روباتنیک میروند که سعی داره توی یک هال بزرگ به روبات Death Egg وارد بشه !

http://vignette1.wikia.nocookie.net/sonic/images/c/ce/Death_egg_generations.png/revision/latest/scale-to-width-down/200?cb=20150507165352

 

   روبات کشنده  

وقتی دکتر اگمن وارد دستگاه جنگیش میشود ، شما باید به سمت وی بپرید و یک ضربه به آن بزنید ! کار سختی هست چونکه اگر دیر حمله کنید باید به یکی از دست های روبات اگمن  دست بزنید و جون خود را از دست میدهید ! بعد از مدتی که اسیب ببینید از سر جایش بلند میشود و سعی دارد بعد از ان روی شما بپرد ! بعد از اینکه پرید شما میتوانید به ان ضربه بزنید ! مراقب باشید که حتما به شکمش ضربه بزنید چون شما در این مرحله 0 حلقه دارید باید خیلی مراقب باشید ! بعد از اینکه نزدیک 10 بار به شکمش زدید ، وی به شما موشک پرتاب میکند خیلی مراقب باشید پس از اینکه از موشک های آن عبور کردید برای 2  بار دیگر به شکمش بزنید تا این مرحله را تمام کنید !

اگر با ناکلز در سونیک جوجه تیغی 2 بازی کنید در واقع سخت ترین کار برای شما در این بازی همین شکست دادن روبات Death Egg در این بازی است !

وقتی شما بازی را تمام کنید همه ی زمرد ها را میگیرید و با سونیک بازی را تمام میکنید ! خط داستانی سونیک مانند خط داستانی تیلز است و اندازه سختی اش به یک اندازه است ! بعد از آن سونیک و تیلز به سمت تورندو میروند و حیوانات روبات Death Egg را منفجر شده میبینند ! از آن طرف تیلز با تورندو حرکت میکند و سونیک به سوپر سونیک تبدیل میشود و با تیلز از مکان منفجر شدن Death Egg دور میشوند و بازی به پایان میرسد !

در ورژن ios پایان کاملی را شاهد هستیم در سکانس پایانی روبات منفجر شده قابل مشاهده است در همان هنگام دکتر اگمن عصبانی است و ناکلز در چمنزار ها به آنها میخندد !

  • سونیک جوجه تیغی 4 : قسمت 1

روبات Death Egg برای دومین بار در بازی سونیک جوجه تیغی 4 : قسمت 1 برمیگردد اینبار در مرحله ی E.G.G Station ! این دیگر روبات کشنده نیست ! این یک ورژن به روز شده از ان است که شامل رنگ جدید و طراحی جدید ان که برگرفته از لباس اگمن است میشود ! مانند باس های دیگر بازی ها بعد از هر ضربه ای واکنش نشان میدهد ! بعد از 16 ضربه با الکتریسیته آسیب میبیند !

http://vignette4.wikia.nocookie.net/sonic/images/a/af/E.G.G._Station_Zone_-_Screenshot_-_%282%29.png/revision/latest?cb=20101229095139

روبات Death Egg در بازی سونیک جوجه تیغی 4 : قسمت 1

اگر میخواهید وی را بکشید باید هنگام برخورد وی با الکتریسیته به گردن و دست هایش بزنید یکی دیگر از حمله هایش استفاده از لیزر است این روبات از دو نوع لیزر استفاده میکند ، لیزر صورتی و لیزری که بقیه ی دشمنان در بازی استفاده میکنند ! بعد از اینکه 24 ضربه به وی وارد کردید وی از جایش بلند میشود تا کلا مرحله ای که در آن هستید را نابود کند ! وقتی که پرواز میکند شما باید اخرین ضربه را به وی بزنید تا کارش تمام شود ! بعد از اینکه شما اخرین ضربه را به وی زدید روبات Death Egg هم در این بازی نابود خواهد شد !

  • سونیک جنریشنز

حضور آخر این ربات در بازی سونیک جنریشنز هست که در سال 2012 انجام میشود !

در ورژن های کنسولی بازی سونیک جنریشنز ( ایکس باکس 360 - پلی استیشن 3 ) روبات Death EGG خودش را در مرحله ی اصلی بخش کلاسیک سونیک بازی نشان میدهد . سونیک کلاسیک با Death Egg بعد از مرحله ی Sky Sanctuary با این روبات میجنگد تا دوباره بازی سونیک 2 تکرار شود !چونکه سونیک کلاسیک نمیتواند حرکت هومینگ اتک را انجام دهد با همان پرش وی میتوان روبات را نابود کرد ! نحوه ی شکست دادن این روبات بسیار ساده تر از بازی های دیگر است ! روبات با موشکی شما را هدف قرار میگیرد و شما باید جای خالی بدهید و وقتی که دستش را دراز میکند از بالای ان بپرید تا به محفظه های اتشین کنارتان برخورد کند و بعد از ان از روی دستش بالا بروید و به کله اش بزنید ! 3 بار این کار را بکنید تا شکستش دهید !

 

گالری ویدیویی | جنگ Death Egg در سونیک 2

گالری ویدیویی | جنگ Death Egg در سونیک 4 : قسمت 1 

گالری تصاویر | تصاویر روبات Death Egg

 

 

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


کد امنیتی رفرش


با کلیک بر روی 1+ ما را در گوگل محبوب کنید

ابزار تغییر فونت مطالب وبلاگ اختصاصی کافه وبنیاز این جمله در وبتون نمایش داده نمیشه پس لطفا پاکش نکنید

هدایت به بالای صفحه